וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט ריאן רוקי השנה

30.12.2008 / 19:25

הקוורטרבק של אטלנטה זכה בתואר הרוקי ההתקפי. הבראונס מחפשים מאמן, ביל קווהר כבר השיב בשלילה, ולא יסכים גם להצעת הג'טס

מאט ריאן הוא הרוקי ההתקפי של השנה, במשאל עיתונאים שנערך היום (שלישי). ריאן, שהגיע מבוסטון קולג' לאטלנטה, הוביל את הפאלקונס לפלייאוף עם מאזן 5:11 כשהוא מוסר ל-3,440 יארד, 16 טאצ'דאונים ו-11 איבודים ב-61 אחוזי השלמה. בן רות'לסברגר (2004) ו-וינס יאנג (2006) היו שני השחקנים האחרונים שזכו בתואר מעמדת הקוורטרבק.

לאחר שקליבלנד, ניו יורק ג'טס ודטרויט פיטרו את מאמניהן, מתחילות הפניות והספקולציות בשוק לעלות. הבראונס היו מעוניינים זמן רב בביל קווהר, שלפני שתי עונות פרש זמנית מאימון, אולם המאמן השיב, כצפוי, בשלילה להצעה. האפשרות שקווהר יגיע לבראונס הייתה קלושה, לאחר שאמר ש"שום כסף בעולם לא ישלח אותי לקליבלנד". מי שהיו מעוניינים בקווהר הם הג'טס, אבל למרות שנראה היה שדווקא למשרה הזו יש אפשרות ריאלית שקווהר יתפנה, במיוחד אם ההצעה הכספית תהיה גבוהה, המאמן שלל את האפשרות. הסיבה העיקרית היא שהבעלים וודי ג'ונסון לא יאפשר לקווהר להביא צוות ייעוץ משלו, לאחר שהחליט להשאיר בתפקיד ה-GM את מייק טננבאום.

קליבלנד רוצה גם GM שיחליף את פיל סאבאג' שפוטר, והאופציה העיקרית שלה היא סקוט פיולי, שבנה את ניו אינגלנד פטריוטס בעשור האחרון. גם מתאם ההתקפה של הפאטס, ג'וש מקדניאלס, על הכוונת של של הבראונס, כאופציה להחלפתו של קרנל, שכזכור הגיע לקליבלנד מהפטריוטס לאחר שהיה מתאם ההגנה. קרנל עצמו אמר כי אין לו בעיה להישאר בקליבלנד תחת המאמן החדש, אם זה ירצה אותו.

לאחר שהליונס פיטרו את רוד מארינלי, מי שנמצא אצלם על הכוונת הוא מתאם ההגנה של הג'איינטס סטיב ספאגנולו, שכבר בחורף שעבר היה מבוקש בליגה והחליט לבסוף להישאר בניו יורק. הליונס קיבלו אישור לדבר עם ספאגנולו, כשגם כאן נמצאים הבראונס בתמונה. סט. לואיס גם היא חושבת על מאמן חדש למרות רצונם של השחקנים שג'ים האסלט ימשיך, וספאגנולו עשוי להיות בתמונה גם שם.

בן רות'לסברגר, ששוחרר מבית החולים עוד בערב שבו נכנס אליו בשל זעזוע מוח קל, לא יתאמן השבוע עם פיטסבורג. המשחק הראשון של הסטילרס בפלייאוף יתקיים רק בסוף השבוע הבא, ובפיטסבורג מעוניינים לאפשר לביג בן מנוחה מירבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully