וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מצאה חלוץ, אבל לא כסף

דור בלך

29.12.2008 / 10:26

העיכוב במכירת בואטנג, שביקש לחזור ארצה באיחור, תוקע את האצת הרכש. חלוץ יהודי מברזיל בן 16 עשוי להצטרף לקבוצת הנוער

בבית"ר ירושלים ממשיכים לחפש מועמדים ואופציות לחיזוק, אך בעקבות הבעיות במשא ומתן מול הקבוצה הגרמנית, קלן, על מכירתו של דרק בואטנג בקבוצה לא יודעים עדיין האם יוכלו להביא חיזוק כלל. בבית"ר כבר בנו על 300 אלף היורו שהיו אמורים להתקבל מהמכירה, בתוספת לחצי מיליון הדולרים שהיו נחסכים על שכרו של הגנאי, אך לאחרונה עלה המשא ומתן על שרטון ומנכ"ל קלן, מיכאל מאייר, אף העריך כי בואטנג לא יצטרף בחלון ההעברות שיפתח בחודש ינואר.

בבירה מקווים כי המשא ומתן יסתיים בימים הקרובים, כשהקבוצה מוכנה לרדת בדרישותיה לגבי מחירו של בואטנג. בית"ר וקלן כבר סיכמו על סכום העברה בסך 300 אלף יורו, אך הגרמנים חזרו בהם, וכעת נראה שהעסקה תסגר בסכום מוערך של בין 200 ל-250 אלף יורו. בואטנג עצמו, שבבית"ר האמינו שלא יפגשו בו יותר, ביקש מבית"ר לחזור באיחור לאימוני הקבוצה, ויגיע ארצה ביום שישי.

בנוסף, היום ייפגש יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין עם יושב ראש בקרת התקציבים יאיר רבינוביץ' ויפרוש בפניו את חובותיה והתחייבויותיה של בית"ר, על מנת לדעת בדיוק אילו סכומים תוכל בית"ר להוציא על רכש, ולאיזה חוזים יוכלו לערוב בבקרה. רבינוביץ' סיפר בתקשורת לפני מספר ימים כי בית"ר תסיים ללא גרעון, אך בדאבליסטית יודעים שהדבר אינו נכון, וכבר כעת קיים גירעון של כארבעה מיליון שקלים. קורנפיין יפתח בפני יושב ראש הבקרה את ספרי החשבונות של המועדון על מנת שהדברים יהיו ברורים ובית"ר תגיע בגרעון מינימלי לפתיחת העונה הבאה.

מבחינת הרכש, בית"ר עדיין מחפשת חלוץ, כשהמועמד המוביל בשוק המקומי הוא איליה יבוריאן. בבית"ר כבר שמעו מאבי נמני לא בנוגע ליבוריאן, אך עדיין מנסים להציל את העיסקה.פרט אליו, מצא סקאוט המועדון איתן מזרחי חלוץ זר ברמה גבוהה, אך עלותו המוערכת היא כ-350 אלף דולר כולל שכר עד לסיום העונה. ראובן עטר והצוות המקצועי מאוד התרשמו מהחלוץ, אולם במועדון ממתינים להבהרות בנושא הכספי.

"זה חלוץ שיכול לשנות לנו את כל העונה", סיפרו בבית"ר, "אבל כרגע אנחנו לא יודעים בכלל אם יש לנו 100 אלף דולר, או אם אנחנו בכלל יכולים להחתים שחקנים". פרט אליו, יצא מזרחי בשבוע הקרוב לדרום אמריקה למעקב אחר מספר שחקנים, כשאחד מהם הוא חלוץ יהודי ברזילאי בן 16, המשחק בליגה הבכירה לנוער בברזיל, וצפוי להצטרף לקבוצת הנוער של בית"ר.

הנהלת הקבוצה החליטה להעניק 15 אחוזים הנחה לתושבי הדרום ברכישת מוצרי הקבוצה בחנות הקבוצה בתןך הקניון מלחה. בית"ר אף תזמין את תושבי הדרום למשחקה מול עירוני קרית שמונה. כמו כן באימון הראשון של הקבוצה ביום רביעי הקרוב לאחר החזרה מהפגרה, תארח הקבוצה כ-100 ילדים מאזור העימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully