וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי יבהיר לחיפה: לא מעוניין בחוזה לעונה

29.12.2008 / 9:34

שוקל לסרב להצעה לחתום על חוזה עם אופציה בטענה שהובטח לו חוזה לשנתיים. חיפה מעכבת את המו"מ עם כיאל, בין היתר, בגלל "שיקולים צבאיים"

קשר מכבי חיפה, גוסטבו בוקולי, שוקל שלא לחתום על החוזה החדש בחיפה אם זו תיסוג מהסיכום שהובטח לקשר בעל פה. מדובר בסיכום לשנתיים שהושג עם הנשיא יעקב שחר, שהושג לפני למעלה מחודשיים. "הוא סגר לשנתיים ואז חיפה נעלמה. מעבר לזה, אני לא יודע מה קורה", אמר סוכנו עו"ד אייל יפה. חיפה מתכוונת להציע לקשר חוזה לעונה עם אופציה, אך הקשר מעדיף להבטיח את עתידו הכלכלי.

מקורב לעסקה אישר הבוקר כי בוקולי בהחלט כועס על ראשי המועדון: "הרבה קבוצות ירצו שחקן ישראלי כמוהו", אמר. "בתום העונה הנוכחית מכבי תל אביב רצתה אותו מאוד, אבל הוא העדיף להישאר בחיפה". לאחרונה אמר הקשר לחבריו: "חיפה מועדון מסודר, אני מתפלא על העיכוב הזה".

בחיפה החליטו בשלב זה להקפיא גם את המשא ומתן עם הקשר בירם כיאל. שחקן הנבחרת דורש חוזה משודרג לחמש שנים. אחת הסיבות לכך היא מדיניות המועדון שלא להחתים שחקנים על חוזה משודרג אלא אם כן סיימו את שירותם הצבאי. כיאל אינו משרת בצבא ובחיפה לא רוצים לקפח את שאר השחקנים שכן משרתים. ההערכה היא שחוזהו של השחקן ישודרג החל מחודש מאי הבא, אז ימלאו לו 21 שנים. בכל מקרה, יתכן מצב והחוזה ייחתם לפני. כיאל משתכר כ-60 אלף דולר ולפי גורמים בחיפה השחקן דורש חוזה של יותר מ-100 אלף דולר. בחיפה הציעו לו 80 אלף.

במועדון ינסו לשכנע את אוסיי ראנספורד להישאר בארץ ולא לצאת לטורניר של נבחרת גאנה. כזכור, לפני כשבועיים פורסם כי נבחרת גאנה ביקשה שראנספורד ייצא עמה לטורניר ברואנדה ולהכנה אליו שאמורים להימשך, לכל היותר, שלושה שבועות (18 בינואר עד הראשון בפברואר, בהנחה שהנבחרת לא תודח קודם). אם החלוץ יבחר להיעדר, הוא יחמיץ שלושה שמחקי ליגה ושני משחקי גביע הטוטו. השחקן עצמו אמר לחבריו בקבוצה כי הוא מעדיף לצאת לטורניר והבטיח את מקומו עוד לפני מספר שבועות.

המאמן אלישע לוי עדיין נוטה להחתים זר חמישי, אבל הוא יעשה זאת רק אם יגיע שחקן ברמה גבוהה. מחר תחזור חיפה לאימונים וביום חמישי היא תארח את אחי נצרת למשחק אימון. במועדון מקווים שהשוער ניר דוידוביץ' שצפוי להגיע מחר ארצה, יוכל לשחק לפחות מחצית על מנת לבחון האם הוא יוכל לחזור לאחר הפגרה לשער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully