וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש אנשים שעוברים דברים קשים מאלה"

29.12.2008 / 1:11

רוד מארינלי, מאמן דטרויט ליונס, מנסה לשמור על פרופורציות לאחר עונת ה-16:0 של קבוצתו: "אף קבוצה לא רוצה לעבור את החוויה הזו"

זה היה אחד ההפסדים הכואבים ביותר בהיסטוריה של דטרויט ליונס, אם לא הכואב מכולם. לא פשוט להפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמסיימת עונה עם 16 הפסדים בלי אף ניצחון לרפואה. אירוני, אולי, שזה מגיע אחרי עונת ה-0:16 של ניו אינגלנד פטריוטס, ובוודאי לא מנחם. ההפסד 31:21 בגרין ביי שם את הליונס לעולם בספר השיאים השליליים של ה-NFL, אות קין שלא יוכלו להוריד זמן רב.

רוד מארינלי, המאמן שיסיים, ככל הנראה, את דרכו בקבוצה בקרוב, ניסה לשים דברים בפרופורציות: "ברור שזה לא נעים, אבל יש אנשים שעוברים דברים פחות נעימים מזה. אף קבוצה שמתחרה לא רוצה לעבור חוויה כזו. זה לא כיף".

הקוורטרבק דן אורלובסקי, שסיים את המשחק עם 224 יארד, שני טאצ'דאונים ושני איבודים, ניסה למצוא נחמה: "זה רק יכול להוסיף לנו מוטיבציה כשחקנים. אני לא רוצה להיות חלק מדבר כזה אף פעם בחיי יותר. מתי ניצחנו בפעם האחרונה, בנובמבר 2007? אני אפילו לא זוכר".

הבועט הותיק ג'ייסון הנסון, שהספיק להיות בקבוצה בעונות יפות יותר, שלח עקיצה בכיוונו של ה-GM מאט מילן, שפוטר בתחילת העונה לאחר ההרס הרב שזרע מאז 2001: "אני בטוח שמי שצריך לחשוב חושב ושיש מי שינתח את המצב הזה שהגענו אליו". דטרויט, אחת מהערים הבודדות בארצות הברית שלהן קבוצות ייצוג בכל ארבעת ענפי הספורט הגדולים במדינה, עוצמת עיניים ללילה עגום במיוחד ולסיוט שהפך למציאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully