וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: שומרים על מתח גבוה

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

28.12.2008 / 15:13

ווסט וירג'יניה נמתחה על ידי צפון קרוליינה, פלורידה סטייט המשיכה במלאכת השיקום ושבוע בולים מרתק עבר. עכשיו מחכים להמשך

שבוע הבולים הראשון חלף עבר לו, כשעד כה המשחקים עומדים בציפיות (השידורים קצת פחות, אבל אנחנו כבר רגילים לזה, לא?), ורובם אף נשארים מותחים עד לדקות הסיום. אתמול לא היה ערב שונה, כשהמאונטנירס פגשו יריבה עיקשת של צפון קרוליינה, מיאמי ראו לדובים של קליפורניה את הלבן של העין אבל נשארו עם (משהו שמתחרז עם עין) ביד, ופלורידה סטייט המשיכו בשיקום שלהם על חשבון הגיריות מויסקונסין. הלילה, פון אילינוי תפגוש את לואיזיאנה טק (אין שידור) באינדיפנדנס בול, אבל לפני זה – בואו נראה מה היה לנו בסוף השבוע.

וייט עשה עבודה נקיה

מוטור סיטי בול: פלורידה אטלנטיק – סנטרל מישיגן 24: 21

הקבוצה הקטנה מפלורידה, שהחלה לשחק בדיוויזיה הראשונה רק בשנת 2001, כבר הצליחה לרשום לעצמה הישג תחת אימונו של הווארד שנלנברגר כשהפכה לקבוצה עם רצף ניצחונות הבולים הארוך ביותר (6 ניצחונות בול לעומת אפס הפסדים). בשישי בלילה הצליח ראסטי סמית' – הק"ב של הינשופים – להשיג את הנתון הזה, אחרי שמסר ל-307 יארדים ושני ט"ד (ב-20 מ-35), מהם 98 לקורטז גנט (7 תפיסות וריקוד) ו-85 לכריס בונר (3 תפיסות וריקוד). ממול, דן להפיוור היה סביר עם 28 מ-40 ל-253, צמד ואיבוד, כשהצ'יפאוואס עוד הקטינו את יתרון הינשופים לשלוש נקודות, אבל בעיטת האונסייד נתפסה בידי גנט, והינשופים הריצו את השעון. פלורידה אטלנטיק, סתם שתדעו, התחילו את העונה עם ניצחון בודד מול חמישה הפסדים, אבל ניצחו שישה משבעת המשחקים האחרונים.


מיינקה קאר-קייר בול: ווסט וירג'יניה – צפון קרוליינה 31: 30

המאבק בבנק אוף אמריקה סטדיום בקרוליינה הסתיים בניצחונו של פאט וייט, במשחק אדיר של 26 מ-32 לשלושה ט"ד ואיבוד (מתוכם שבע תפיסות ל-93 יארד וצמד של אלריק ארנט), שהפך לשחקן הראשון בהיסטוריה שמנצח ארבעה משחקי בול רצופים כק"ב פותח ולשחקן האחראי להכי הרבה יארדים התקפיים בהיסטוריית הביג-איסט (עקף את מאט גרות'י ודונובן מקנאב), וזאת לאחר שדרייב נהדר של צפון קרוליינה לקאמבק הסתיים בחטיפה של פאט לזיר למסירה של טי.ג'יי ייטס (15 מ-25 ל-211, צמד ואיבוד קריטי). הפסדם של הטאר-הילס הטיל ענן על מופע הקסמים של האקים ניקס, שתפס 8 כדורים ל-217 יארד ושלושה ריקודים (כולל תפיסה משוגעת מאחרוי הגב – ראו קישור).

הלך הגיר לגיריות

צ'אמפס ספורטס בול: פלורידה סטייט – ויסקונסין 42: 13

מסע החזרה של הסמינולס לקדמת הבמה הלאומית ממשיך במומנטום, כשאתמול הצליחו חניכיו של בובי באודן לרמוס את הגיריות מויסקונסין, שחוו עונת נפל שהסתיימה בצורה שבה נראתה העונה שלהם. כריסטיאן פונדר הוביל את התקפת הסמינולס עם 18 מ-31 ל-199 יארד וצמד, כשג'ונס וסמית' מוסיפים, כל אחד בתורו, ט"ד קרקעי, אבל גם הגנת הסמינולס נראתה נהדר, כשהחזירה שני פאמבלים לאנד-זון (ניקולסון, שהוסיף עוד החזרת פאמבל, ו-ווטסון). מן הצד השני, פי ג'יי היל הרביץ 140 יארדים ב-15 נשיאות, אבל מול התקפה אווירית מקרטעת של דסטין שרר (9 מ-16 ל-132 יארד וט"ד) זה היה חסר סיכוי.


אמרלד בול: קליפורניה – מיאמי 24: 17

עוד משחק שהסתיים בדקות האחרונות, בזכות מהלך הגנתי של זאק פולט, שהצליח לגרום לג'אקורי האריס – הק"ב של מיאמי – לפמבל את הכדור עם שלוש וחצי דקות על השעון. זה הספיק לנייט לונוגשור, שהיה בינוני במשחק, למסור לאנתוני מילר הטייט אנד את התפיסה הראשונה שלו העונה – שהייתה גם התפיסה המנצחת של המשחק. לונגשור (10 מ-21 ל-121 וסקור) נעזר במשחק ווסטברוקי של ג'אביד בסט, שחרך את הגנת ההוריקנים עם 186 יארדים ב-20 נשיאות וצמד, ו-217 היארדים הקרקעיים של הדובים הזהובים הספיקו מול קבוצה נחושה ממיאמי, שהחזיקה בכדור עשר דקות יותר מהם, וזה נתן לג'ף טדפורד את הכבוד להיות במאזן 5-1 בבולים (חמישה ניצחונות), כשחמשת הניצחונות שלו שווים לכמות הניצחונות שהיו לדובים במשחקי בול טרם הגעתו. למיאמי – האריס עם 25 מ-41 ל-194 יארד, צמד, איבוד ופימבול קריטי, בירד עם שלוש תפיסות ל-44 יארד וט"ד, ולמרות ההפסד, לרנדי שאנון יש הרבה סיבות טובות לחייך לקראת העונה הבאה, במיוחד כשהמאמן היחידי בהיסטוריית מיאמי שהפסיד בבול הבכורה שלו הוא ג'ימי ג'ונסון.

אז השבוע הראשון של הבולים נגמר לו, כשהשבוע אנחנו מתחילים להיכנס לעניינים הרציניים יותר, עם שלל משחקים אטרקטיביים עד למשחקי ה-BCS בול (הבולים המרכזיים), ובעיקר השוט-אאוט הצפוי בין אורגון לאוקלהומה סטייט בין שלישי לרביעי והקרב המתיש בין לואיזיאנה סטייט לג'ור'גיה טק בין רביעי לחמישי, אבל עוד חזון למועד. בינתיים, אתם מוזמנים להמשיך להתענג על משחקי הבול השונים, כשאנחנו נמשיך כמובן לעדכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully