וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נצרת עילית: בונוס כספי תמורת אירוח משפחה מהדרום

יצחק סולומון

28.12.2008 / 14:27

יו"ר הפועל נצרת עילית, רוני ליקוורניק, נרתם לעזרת תושבי עוטף עזה, והבטיח לשחקניו גמול כספי מיוחד אם יארחו בביתם משפחה מהדרום

יושב ראש הפועל נצרת עילית מהליגה הארצית, רוני ליקוורניק, נרתם לאזור תושבי יישובי עוטף עזה, הנמצאים בטווח הטילים של החמאס. ליקוורניק, יכנס באימון מחר (שני) את שחקני קבוצתו, יבקש מהם לארח משפחות מאזור הדרום, ואפילו יבטיח להם בונוס כספי מיוחד לכל שחקן שיארח בביתו משפחה מהדרום. ליקוורניק עצמו מתכוון לשמש דוגמה ולארח משפחה משדרות בביתו. "הם בתקופה קשה וחובתנו לעזור להם", אמר.

"אנחנו מחזקים את ידיהם של תושבי הדרום ומקוים שהמצב הלא נעים בדרום יסתיים כמה שיותר מהר. זה לא נעים לראות ילדים תחת טילים", אומר ליקוורניק, "אנחנו לא שוכחים שלפני שנתיים היינו במצב דומה, כאשר טילי חיזבאללה נפלו על אזור הצפון. כל ישראל ערבים זה לזה, וכשם שעזרו לנו בתקופה הקשה שלנו, כך חובתנו לעזור כעת לאחינו בדרום".

ליקוורניק, המשמש גם כיושב ראש הועד למען החייל בנצרת עילית, דאג לרתום בעלי עסקים שונים בעיר למען תושבי עוטף עזה, ומחר תצא משאית עמוסת כל טוב מנצרת עילית לשדרות. "זה המעט שאנו יכולים לעשות למענם", הוא אומר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully