וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס פייזר: "אני לא הולך להיות המושיע"

28.12.2008 / 9:39

סנטר מכבי תל אביב שב לאימונים ושומר על אופטימיות לפני מחנה האימון בגרמניה: "הנסיעה היא כדי להשתפר כקבוצה"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (ראשון) למחנה האימונים בגרמניה, ואת מרב תשומת הלב בשדה התעופה קיבל מרכוס פייזר, שאמור לחזור לפעילות. פייזר כבר ערך אמש (ראשון) אימון מלא והצהובים ינצלו את ימי האימון כדי להכשירו למשחק מול אולימפיאקוס ב-8 בינואר. בינתיים מכבי ופייזר יתמקדו במשחק שיש להם הערב מול פרנקפורט (21:30). "זו בהחלט הזדמנות בשבילי לחזור לכושר, אבל אני חושב שהנסיעה היא עבור הקבוצה. אני לא הולך להיות המושיע ולנצח כל משחק, אז הנסיעה היא כדי להשתפר כקבוצה", אמר פייזר. "נראה מה יהיה. אני מרגיש טוב יותר. פציעות זה חלק מחיי ספורטאי, למדתי הרבה ואני מוכן. אני מתמקד בהחלמה ובשיפור".

"נזקקנו לכמה ימי מנוחה כדי לחזור לעצמנו", התייחס דיאור פישר לימים האחרונים שעברו על הקבוצה, אחרי ההדחה מהגביע ושחרורו של אלטון בראון. פישר לא נשמע מוטרד מדי משובו של פייזר לכושר, מה שעשוי לפגוע בדקות המשחק שלו. "טוב שקיבלנו בחזרה את פייזר", אמר הסנטר בלקוניות.

יניב גרין: "צריך להסתגל לשחקנים החדשים שמגיעים. מבחינתי, אני צריך לעשות את עבודתי על המגרש. צריך לדעת איפה לחפש את החדשים שמגיעים, ואיפה הם יכולים למצוא אותך".

טל בורשטיין התייחס לתקופה הלא טובה בה נמצאת הקבוצה: "אני חושב שהיינו באין מוצא. היה לנו משחק לא טוב נגד נהריה ולצערנו עפנו מהגביע. מבחינה מנטלית לא היינו מוכנים למשחק מכריע בשלב כזה מוקדם של העונה. זה מה שקרה וצריך להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully