וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרית שמונה מביעים הזדהות עם תושבי הדרום

יצחק סולומון

28.12.2008 / 0:27

הקפטן יניב לביא: "לא שכחנו שהיינו במצב דומה, מייעץ להם להיות חזקים". האוהדים יצאו בהודעת תמיכה בבעלים: "שירצקי הוא נכס יקר"

"אנחנו מזדהים עם תושבי הדרום ולא שוכחים שלפני שנתיים היינו במצב דומה", אמר קפטן עירוני קריית שמונה, יניב לביא, בעקבות המצב בדרום הארץ. "כבעלי ניסיון אנחנו יכולים לייעץ לתושבים להיות חזקים ולהאמין שזה יסתיים כמה שיותר מהר". לביא הביע תקווה שהמצב לא יחריף גם בגבול הצפון.

מחנה האימונים של קריית שמונה באילות יחל ביום שני. היום (ראשון) צפויים לנחות בארץ הנבחן הפרואני, מיגל אנג'ל סבסקו, וחייר סספדאס, שיצא לחופשת מולדת. הקשר היהודי-ארגנטינאי, פקונדו ארוגאלו, ייבחן על ידי המאמן אלי כהן. פול קסאני, קשר נבחרת גאבון, צפוי לנחות בארץ ביום שני.

אוהדי עירוני קריית שמונה יצאו בהודעת תמיכה מיוחדת בבעלים של הקבוצה, איזי שירצקי. בין היתר כתבו האוהדים: "איזי שירצקי הוא נכס יקר לקריית שמונה ואנו מקווים כי ימשיך את התמיכה בעיר בכלל ובקבוצה בפרט עוד שנים רבות".

נציגי האוהדים הזכירו את תמיכתו של שירצקי לא רק בקבוצת הכדורגל, אלא גם בבית התמחוי בעיר ובבית הספר רננים לילדים בעלי מוגבלויות. "ארקדי גאידמק תרם ורצה להיות ראש עיריית ירושלים, איזי תורם ולא רוצה כבוד ותואר", אמרו נציגי האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully