וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת עוזבת את התחנה

27.12.2008 / 14:57

תמונת הפלייאוף תתבהר אחרי המחזור האחרון, כשבמוקד המפגשים הישירים בין מיאמי לג'טס ובין סן דייגו לדנבר. הפטריוטס בבפאלו

זהו זה. אחרי יום ראשון הקרוב כבר לא יישאלו שאלות. ארבעה כרטיסים נותרו לפלייאוף, ובמחזור ה-17 והמסיים של העונה נדע מי המאושרות שזכו בכרטיסים האלה. מכיוון שהמאבק על ה-AFC לא ישודר, אתם מוזמנים להגיע לפאב "הברון" בראשל"צ, שם יוזמן כל המחזור וישודר, כך שתוכלו לעקוב גם אחרי המשחקים הללו. מהבאר נמסר לנו כי המשחקים בין בפאלו לניו אינגלנד (20:00) ובין מיאמי לג'טס (23:15) ישודרו. בכל מקרה, רן לטוביץ' הוא איש הקשר שלכם - 054-4953453.

בשבוע שעבר סגרנו מאזן עלוב של 7 מ-15 (מותר להתגאות בתפיסה של בפאלו בדנבר, מותר להתבזות בהימור על דטרויט), ובסך הכל 139 מ-238 (58.4 אחוז). גם העונה לא ניגע ב-60 אחוז, ועכשיו בואו נראה מה כן מכינות לנו הרשתות.

METV:

20:00: מינסוטה - ניו יורק ג'איינטס

23:15: פילדלפיה - דאלאס

FOX:

20:00: ניו אורלינס - קרוליינה

23:15: אריזונה - סיאטל (למה? למה? ל-מהההההה???)

ESPN:

3:15, בין ראשון לשני: סן דייגו - דנבר

הקרב המאסף של ניו אינגלנד (שעה ראשית - 20:00)

בפאלו (8:7) - ניו אינגלנד (6:10)

הפטריוטס לא תלויים בעצמם, וגם אם ינצחו יצטרכו לחכות לסדרת המשחקים השניה, משום שניצחונות של בולטימור על ג'קסונוויל ושל מיאמי על הג'טס ישאירו אותם בחוץ. אלא שניו אינגלנד צריכה לעשות את שלה, גם בלי טדי ברוסקי ואולי ללא ריצ'רד סימור הפצועים בהגנה. הפאטס ניצחו 15 מ-16 משחקיהם האחרונים מול הבילס, ולמרות שהם דומיננטיים בעשור האחרון, הם צריכים לזכור שבפאלו היקשתה מאוד על הג'טס ודפקה לדנבר הרבה מסיכויי הפלייאוף. המארחים יעלו בלי התופס רוסקו פאריש הפצוע בברכו.

התחזית: ניצחון קשה לניו אינגלנד


אטלנטה (5:10) - סט. לואיס (13:2)

השאלה כאן היא לא אם יהיה ניצחון לאטלנטה, אלא מה יהיו ההשלכות שלו. הפאלקונס יוכלו להבטיח את ראשות הבית ושבוע חופש בפלייאוף במידה שקרוליינה תפסיד בניו אורלינס. באשר למשחק עצמו, לא צפויות בעיות מיוחדות למאט ריאן, בעונת רוקי סנסציונית, וחבריו לאחר הניצחון הגדול במיניאפוליס בשבוע שעבר.

התחזית: אטלנטה


יוסטון (8:7) - שיקגו (6:9)

הברס לא תלויים בעצמם, משום שניצחון של מינסוטה על הרכב משני של הג'איינטס יבטיח לוייקינגס את אליפות ה-NFC צפון. גם בקרב על הויילד קארד מצב הדובים לא טוב, כשהם צריכים הפסדים של דאלאס וטמפה ביי. בהתחשב בכך שהבאקנירס מארחים את אוקלנד, הסרט הזה לא צפוי להתממש. יוסטון רוצה לסיים עונה בלי מאזן שלילי, אחרי הפיאסקו מול הריידרס בשבוע שעבר.

התחזית: ניצחון ליוסטון


סינסינטי (11:1:3) תארח את קנזס סיטי (13:2) במשחק חסר חשיבות. התחזית: קנזס סיטי

הג'איינטס יעשו הנחות

מינסוטה (6:9) - ניו יורק ג'איינטס (3:12)

לאחר שהבטיחו את הביתיות לכל אורך הפלייאוף בשבוע שעבר, צפויים הג'איינטס לתת לכוכביהם מעט מאוד דקות משחק, מה שאמור להקל על הוייקינגס להשלים את המשימה, לנצח ולהעפיל לפלייאוף כאלופי הצפון. כמובן שבהכירנו את ההיסטוריה שלהם, הם מסוגלים להפסיד גם את זה, עיין ערך המשחק מול אטלנטה בשבוע שעבר. דרק וורד עשוי להגיח ל-1,000 יארד בעונה, ולאחר שברנדון ג'ייקובס כבר עשה זאת יהפכו הג'איינטס לקבוצה הרביעית בהיסטוריה שסוגרת עונה עם שני רצים מעל נקודת הציון הזו.

התחזית: ניצחון למינסוטה


אינדיאנפוליס (4:11) - טנסי (2:13)

למרות הפרסטיז'ה הרבה במפגש הזה, הוא לא יקבע דבר לשתי הקבוצות, שנעולות כבר על מקומות 1 (טנסי) ו-5 (אינדי) בדירוג הפלייאוף. התחזית: ניצחון לטייטאנס


טמפה ביי (6:9) - אוקלנד (11:4)

שלושה הפסדים רצופים סיבכו את הבאקנירס, שכדי לעלות לפלייאוף תלויים לא רק בעצמם, אלא גם בניצחון (או תיקו) של פילדלפיה על דאלאס. ג'ף גארסיה, שחטף גזונגה נוראית באף במשחק ההפסד לסן דייגו, צפוי לשחק. מאז ההכרזה על כך שליין קיפין יעזוב את הקבוצה, הגנת הבאקנירס לא מצליחה לעצור את יריבותיה.

התחזית: למרות שבוע שיא של ג'מרקוס ראסל מול יוסטון, הפעם הוא ייעצר. ניצחון לטמפה ביי

16:0? הייתכן?

גרין ביי (10:5) - דטרויט (15:0)

הליונס הגיעו אל עברי פי פחת ובדרך לחצות את הרוביקון להצמדת אות קין שאותו לעולם לא יוכלו למחוק - הקבוצה הראשונה שסיימה אי פעם עונה במאזן 16:0. זה יהיה סיפור עצוב מאוד אם זה יקרה, ולרוע מזלם של האריות הם ישחקו במגרש שבו לא ניצחו מאז 1991. דן אורלובסקי, שהתבזה קשות ב-42:7 לסיינטס בשבוע שעבר, ינסה להיות האיש שמונע מנקודת הציון השלילית הזו לדבוק בדטרויט.

התחזית: ניצחון לפאקרס


פיטסבורג (4:11) - קליבלנד (11:4)

השאלה היא אם הסטילרס יתנו לשחקניהם הבכירים לנוח, לאחר שההפסד לטנסי חיסל את סיכוייהם למקום הראשון בחטיבה. פיטסבורג תיהנה בכל זאת משבוע חופש, והדילמה של מייק טומלין תעסוק בשאלה האם מנוחה עכשיו ובשבוע הבא לא תהיה ארוכה מדי. הסטילרס ניצחו ב-15 מ-16 המפגשים האחרונים בין השתיים, אבל ניצחון של הבראונס ישווה את הסדרה ל-56:56, ללמד כמה הם היו דומיננטיים בעבר. בכל מקרה, אם יעשו זאת, זה יקרה עם ברוס גראדקובסקי בעמדת הקוורטרבק. בהצלחה.

התחזית: ניצחון לפיטסבורג


ניו אורלינס (7:8) - קרוליינה (5:10)

המשחק הזה ישודר לכם ב-FOX, ויש שתי סיבות לעקוב אחריו. האחת - הפנת'רס חייבים לנצח, כי בהנחה שאטלנטה תנצח את סט. לואיס, הפסד של קרוליינה יצניח אותה היישר לעמדת הויילד קארד וישנה עבורה את כל התמונה בינואר. השניה - דרו בריס צריך 402 יארד באוויר כדי לשבור את שיא היארדים של דן מרינו מ-1984 - 5,084 בעונה. זה קשה מאוד אבל לא בלתי אפשרי. המאמן שון פייטון הדגיש כי תוכנית המשחק של קבוצתו תתמקד בניצחון ולא בשיא של בריס, אבל צפו להרבה לייזרים אוויריים במשחק הזה.

התחזית: ניצחון לקרוליינה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האקשן האמיתי מתחיל מאוחר (שעה ראשית: 23:05-23:15)

ניו יורק ג'טס (6:9) - מיאמי (5:10)

ה-משחק של המחזור, מלבד המפגש בין סן דייגו לדנבר. הג'טס חיבלו לעצמם קשות בסיכויים בשבוע שעבר בהפסד לסיאטל, הדולפינס נחלצו בעור שיניהם מקנזס סיטי. מיאמי היא הקבוצה היחידה ב-AFC מזרח שתלויה רק בעצמה, שכן ניצחון יעניק לה את הכרטיס לפלייאוף מראש הבית. ניו יורק תעלה עם ניצחון רק אם ניו אינגלנד תפסיד בבפאלו (מראש הבית) או אם בולטימור תיכנע לג'קסונוויל (מהויילד קארד). בכל מקרה, זה צפוי להיות משחק אש, במיוחד אם בפאלו תצליח למגר את ניו אינגלנד במשחק המוקדם. הפיקנטריה הגדולה כאן תעסוק בשאלה מי יגיע לפלייאוף - צ'אד פנינגטון או זה שהחליף אותו כקוורטרבק של הג'טס?

התחזית: ניצחון למיאמי


בולטימור (5:10) - ג'קסונוויל (11:4)

הרייבנס לא היו "אמורים" להימצא בעמדת עליונות כל כך ברורה לויילד קארד, אבל הניצחון הענק בדאלאס הציב אותם במצב שהכל תלוי בהם. היריבה מאוד נוחה ואחרי עונה מאוד מאכזבת. ג'ו פלאקו יקבל הזדמנות להיות הקוורטרבק הרוקי השני העונה שמגיע לפלייאוף אחרי מאט ריאן.

התחזית: ניצחון לבולטימור


סן פרנסיסקו (9:6) תארח את וושינגטון (8:7). שחקני הניינרס גידלו שפמים כמחווה לשנות ה-70 העליזות, ובקרוב יתבשרו כי מייק סינגלטרי יאמן אותם בשנים הקרובות, כשיזכה לחוזה ארוך טווח מההנהלה. אנחנו מהמרים על ניצחון שלו במשחק הזה. אריזונה (7:8) תפגוש את סיאטל (11:4), והשאלה היחידה שנותרה פתוחה היא: למה? למה??? בכל מקרה, הקרדינלס ינצחו.

תמות נפשי עם בוקרים

פילדלפיה (6:1:8) - דאלאס (6:9) - 23:15

למרות ההפסד לבולטימור, הקאובויס עדיין מאוד בחיים בעקבות הניצחון של סן דייגו בטמפה ביי. למעשה, דאלאס לא צריכה יותר מדי - "רק" ניצחון ב"לינקולן פייננשל" מול יריבה שידועה באהבתה אליה. לפילדלפיה סיכוי תאורטי להגיע לינואר, כשאפילו עם ניצחון על הקאובויס היא תצטרך הפסדים של טמפה ביי ושל שיקגו. בכל מקרה, גם אם יידעו עוד לפני כן שאין להם סיכוי לעלות, האיגלס יעשו את המוות לדאלאס. מריון בארבר בסימן שאלה, ואם לא ישחק יעלה הרוקי המצוין טשארד צ'ויס, ששיחק היטב מול ההגנות הקשוחות של בולטימור ופיטסבורג. אל. ג'יי. סמית' צפוי להיעדר בפילדלפיה.

התחזית: ניצחון לאיגלס


סן דייגו (8:7) - דנבר (7:8) - 3:15, בין ראשון לשני

בסיוטים הגדולים שלו לא ראה מייק שנאהאן את המשחק הזה כמכריע לפני שלושה שבועות, כשהברונקוס עלו למאזן 5:8 לעומת ה-8:5 של הצ'ארג'רס. אבל אז הגיע נס קנזס סיטי לסן דייגו, הברונקוס בעטו, כהרגלם, בדלי עם הפסד לבפאלו והפלא ופלא - יש לנו וואחד משחק בליל ראשון, כשהמנצחת עולה לפלייאוף עם הכרטיס היחיד מה-AFC מערב. ברנדון מרשל מדנבר צריך שתי תפיסות כדי להפוך לתשיעי בהיסטוריה שמגיע ל-100 במשך שתי עונות רצופות (ותודה ליונייטס על התיקון).

התחזית: שווה להישאר ערים. ניצחון לדנבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully