וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל לוי: "אני מרגיש בכושר טוב עכשיו"

26.12.2008 / 19:09

הטניסאי חגג זכייה שנייה באליפות ישראל אחרי שגבר על דודי סלע ומוכן לתחילת העונה. פאר: "לדעתי שיחקנו טוב", אובזילר: "היה משחק חלש"

מערכת וואלה!

צילום ועריכה: איתי חסיד

הטניסאית הבכירה של ישראל, שחר פאר, זכתה היום (שישי) באליפות ישראל, לאחר שגברה 4:6, 6:1, 6:7 על ציפי אובזילר, שדורגה שנייה בטורניר. פאר לא הייתה רחוקה מאיבוד התואר בו החזיקה בשנתיים האחרונות, אך בסיום התעשתה וזכתה בו בפעם השלישית.

דודי סלע דווקא לא הצליח להתעשת יותר מידי ופספס הזדמנות לזכות בתואר אצל הגברים, אחרי שנכנע להראל לוי, שאמנם נחות ממנו בדירוג, אך הטניסאי מספר 2 של ישראל נתן פייט ועם הרבה אופי השיג ניצחון 4:6, 6:3, 5:7 שהבטיח לו שנה שנייה רצופה עם התואר.

ביום שבת ניצחו נועם בר ואנדי רם את הראל לוי ונועם אוקון 4:6,1:6 וזכו באליפות ישראל לזוגות. יוליה גלושקו ונאדין פאהום זכו אצל הנשים אחרי שניצחו את שיר פרקיס ואסתר מסורי 1:6,1:6.

משחק הנשים היה טוב? תלוי את מי שואלים

פאר אמרה בסיום משחק הניצחון שלה: "שיחקתי טוב. אני לא חושבת שהתקרבתי לרמה הזאת במשך כל השבוע. גם אני וגם ציפי שיחקנו טוב ואני מקווה שהקהל נהנה. הייתי קצת עייפה כי היה לי משחק לפני כן ולא ממש הספקתי לנוח, אבל חייכתי ונהנתי ואני חושבת שהיה לי משחק טוב.

על הגשם ששינה את מועדי המשחקים בימים האחרונים, אמרה הטניסאית: "מזג האוויר זה חלק מהעניין. אני מקווה שבשנים הבאות הכל יילך יותר חלק והמסקנות יוסקו, כי לנו הספורטאים אין יותר מדי זמן פנוי בלו"ז, מלבד השבוע הזה". פאר התייחס גם למפגש בגביע הפדרציה באוקראינה: "יהיה מאוד קשה מול אוקראינה. זה משחק חוץ והן הולכות לשחק על משטח מהיר שיעזור להן, אבל יש עוד זמן ונעשה את ההכנות הדרושות כדי להגיע מוכנות".

ציפי אובזילר, לעומת פאר, הייתה עם תחושות אחרות לגמרי לגבי ההתמודדות: "אני מאוד לא מרוצה מהיכולת שלי במשחק הזה. אני לא יודעת מה שחר אמרה, אבל זה היה משחק חלש של שתינו, אחד הגרועים שהיה לנו. יכולת כזאת לא תספיק לנו מול האוקראיניות בפדרציה. אני מקווה שנשחק הרבה משחקים באוסטרליה כדי להיכנס לכושר".

הראל לוי, שכאמור נתן משחק מצוין, סיכם את הניצחון: "שיחקנו היום את חצאי הגמר בבוקר וזה היה קשה מאוד, אבל אני שמח על הזכייה. יש עוד זמן עד המשחק נגד שבדיה בגביע הדייויס והקפטן יצטרך לעשות את השיקולים שלו לקראת המפגש מולם. אני לא יכול להרגיש יותר טוב ממה שאני מרגיש עכשיו מבחינת הכושר. אני מרגיש טוב לקראת העונה הקרובה, למרות שהמשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה". סלע סירב להתראיין בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully