וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסאני: "הכל סגור מבחינתי, בשבוע הבא אני בקרית שמונה"

יצחק סולומון

26.12.2008 / 8:33

קשר נבחרת גאבון, שנבחן בקרית שמונה בתקופת מישל דיין, יצטרף למחנה האימונים של הקבוצה, אליו אמור להגיע גם קשר פרואני

"הכל סגור מבחינתי, בשבוע הבא אני בישראל. דיברתי עם המנכ"ל, יוסי אדרי, והוא צריך להודיע לי מתי הטיסה שלי", מאשר קשר וקפטן נבחרת גאבון, פול קסאני, שיגיע לארץ ויצטרף לאימוני עירוני קרית שמונה.

הקשר שהתאמן בתקופת מישל דיין והרשים, אומר "שמעתי שמישל כבר לא מאמן את הקבוצה. מאוד הצטערתי על כך. חיבבתי אותו מאוד, אבל זה כדורגל ואין מה לעשות נגד זה. שמעתי שהמאמן החדש הוא מקצוען. אני לא מכיר אותו, אבל זה לא משנה כי אני בא לשחק כדורגל ורוצה להצליח בקטע האישי ובקטע הקבוצתי".

קרית שמונה לא הייתה יכולה להחתים את קסאני בתקופה בה התאמן בקבוצה משום שהוא חתום עד 2010 בקבוצת זסטאפוני מגיאורגיה. קסאני עזב את גיאורגיה בשל גזענות כלפיו ובאחד המשחקים האוהדים זרקו עליו תפוזים וצעקו לו ללכת הביתה בשל צבע עורו. "בחיים לא אחזור לשם", אמר.

"יש לי ישיבת בוררות עם זסטאפוני בחודש פברואר. בינתיים פיפ"א אישרו לי לחתום היכן שארצה. הם מבינים שנפגעתי מספיק כאשר לא שיחקתי חצי שנה", אומר קסאני. קרית שמונה תאלץ לפצות את זסטאפוני על הפרת החוזה של קסאני.

קרית שמונה תחזור לאימונים בתחילת השבוע הבא ותצא למחנה אימונים בקיבוץ אילות שבדרום. "אני נרגש. מחכה בכיליון עיניים לפגוש את השחקנים", אומר קסאני. למחנה אמור להגיע גם הקשר הפרואני מיגל אנגל סבסקו. לאימונים יצטרף גם פקונדו ארגואלו, שינסה להרשים את אלי כהן והבוקר נחת בארץ. השחקן התאמן בעבר בהפועל פתח תקווה, חתם על חוזה אך בהמשך שוחרר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully