וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מודאגים: "כנראה שבהנהלה שוכחים שאנחנו עמוק בתחתית"

יצחק סולומון

26.12.2008 / 8:31

שחקנים בקבוצה חוששים מכך שהחיזוק לא מגיע: "זה לא יספיק לנו להמשך הליגה". חלוץ פולני הוצע לקבוצה, אחמד קסום עשוי לחזור

בשבוע הבא תצא בני סכנין למחנה אימונים בדרום, כאשר לקבוצה שחקן חיזוק אחד בלבד: הקשר הקולומביאני סרחיו נובה. מור דהן ממכבי חיפה אמור להצטרף, אולם הוא לא סגור בקבוצה. "זה לא יספיק לנו להמשך הליגה. כנראה שבהנהלה שוכחים שאנחנו עמוק בתחתית", אומר שחקן מודאג. אתמול הגיע אייל לחמן למצפה רמון ובדק מקרוב את התנאים במקום בו אמורה הקבוצה לשהות.

מאמן בני סכנין, אייל לחמן, ממשיך לעקוב אחר מועמדים פוטנציאלים לחיזוק הקבוצה שלו. לחמן מחפש חלוץ זר במקומו של הברזילאי מייקון דוס סנטוס ששוחרר. בימים האחרונים הועלה שמו של חלוץ פולני, רפאל בלאסקי, בן 28, שהוצע לקבוצה. המאמן לחמן עדיין מתלבט לגביו.

בסכנין השלימו עם העובדה שקפטן הקבוצה לשעבר, עבאס סואן, לא ישחק העונה בקבוצה. הדובר מונדר חלאילה: "זה לא שירדנו ממנו. לצערנו הוא קשור בחוזה עם קריית שמונה. אנחנו מאחלים לעבאס ולקריית שמונה המון הצלחה, ואין לנו ספק שבעונה הבאה הוא יישחק אצלנו".

עוד אחד שעשוי לחזור לקבוצת נעוריו הוא החלוץ אחמד קאסום מהפועל פתח תקווה. היושב ראש, חסאן אבו סאלח נפגש עם מקורבי השחקן, ובפגישה הועלתה האפשרות שיחזור לסכנין. "יש לנו רצון להחזיר את אחמד קסום הביתה, אבל נעשה זאת בצורה רצינית ומכובדת מול ההנהלה שלו", אומר הדובר חלאילה. יחד עם זאת בסכנין קיבלו מסרים לפיהם הפועל פתח תקווה לא תמהר לשחרר את החלוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully