וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרור לזלצר: "אני רוצה לשחק אצלך"

25.12.2008 / 21:40

קשר הפועל תל אביב שוחח עם מנג'ר הפועל פתח תקוה והביע נכונות להצטרף לקבוצה. פטי נימבה וקוני ג'קאריג'ה יעדרו גם לאחר הפגרה

עידן סרור שוחח הערב (חמישי) עם מנג'ר הפועל פתח תקוה זאב זלצר, במטרה לקדם את מעברו לקבוצה במהלך הפגרה. סרור אמר לזלצר כי הוא מעוניין לשחק תחתיו והוא מקווה שהמעבר מהפועל תל אביב יושלם מהר כל האפשר.

כזכור, ביום שני התכנסה ישיבה של הצוות המקצועי והניהולי בה עלה שמו של קשר האדומים. הבעלים רונן אלעד נפגש בעקבות בקשת הצוות המקצועי עם מוני הראל במטרה להשאיל את סרור עד תום העונה עם אופציה להמשך החוזה. גורמים בפתח תקוה אישרו כי המשא ומתן קרוב לכדי סיכום.

קוני ג'קאריג'ה ופטי נימבה צפויים להיעדר שלושה שבועות נוספים לאחר הפגרה, זאת לאור הערכת מצב שביצעו אנשי הצוות הרפואי. בצוות המקצועי יאלצו כנראה להסתדר בלעדיהם במחזורים הקרובים. החלוץ הצעיר חן עזריאל ממשיך להתאמן עם סגל הנבחרת הצעירה באילות, כמו גם הקשר אבי ריקן.

הערב העביר זלצר השתלמות למאמני מחלקת הנוער, כאשר אחת המטרות הייתה פיתוח הקשר בין המאמנים, ההורים והשחקנים הצעירים. לאחר מכן הבעלים רונן אלעד הזמין את המאמנים שהשתתפו בהשתלמות לארוחת ערב משותפת. בפתח תקוה אמרו כי הם רואים בהשתלמות מהלך משמעותי שיסייע בעתיד למאמני הנוער לגדל דור שחקנים עם ערכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully