וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט יחזור לקרית שמונה?

יצחק סולומון

25.12.2008 / 21:24

בקיץ שוחרר אדריאן רוצ'ט מקרית שמונה כדי לצבור ניסיון ועבר לנצרת עילית. בעקבות ההצלחה, יש הקוראים להחזיר את הכישרון הביתה

בשעה שעירוני קריית שמונה משוועת לקשרים יצירתיים, מככב שחקנה המושאל, אדריאן רוצ'ט, בהפועל נצרת עילית ומצעיד את הקבוצה לעבר הליגה הלאומית. רוצ'ט שוחרר על ידי המאמן לשעבר, מישל דיין, כדי שיתחשל ויצבור דקות משחק. יש הטוענים כי זה הזמן להחזיר את הכישרון הגדול הביתה ולתת לו את המושכות להוביל את הקבוצה.

מדובר בשחקן שעבר את כל השלבים במחלקת הנוער, שאיזי שירצקי כל כך גאה בה. בדיוק בינואר שעבר, כאשר הקבוצה קיימה מחנה אימונים באילות, רוצ'ט נבחר למצטיין של המחנה, ובהמשך קיבל יותר אשראי מהמאמן רן בן שמעון. העונה, משום מה, מישל דיין לא ספר אותו.

רוצ'ט מתגורר עם בני משפחתו בקיבוץ נאות מרדכי שבגליל העליון. את הדרך לנצרת עילית הוא עושה מדי יום לבדו, ברכבו. יצוין כי גם נצרת עילית וגם קריית שמונה לא מסייעות לו במימון הרכב ועלויות הדלק, מה שאומר שממשכורת חייל בגובה כ-4,500 שקל, נאלץ רוצ'ט לשלם כ-1,500 שקל בחודש עבור דלק, אבל הוא מבין שהמהלך נחוץ כדי לקדם את הקריירה שלו, ללמדכם עד כמה הוא אוהב את המשחק ועד כמה הוא רוצה להצליח. "זה נכון", מודה רוצ'ט, ואומר: "כדי להצליח צריך להקריב, וזה מה שאני עושה עכשיו, כדי שאגיע בעתיד למעמד שארוויח משכורת מכובדת. כשמצליחים תמיד הדרך נראית קצרה ויפה. אני לא עצלן, לא מתלונן, ומבין שזה צעד חשוב בקריירה שלי, בדרך להגיע לאן שאני באמת רוצה להגיע".

רוצ'ט מספר כי לא התאכזב מהקלות בה החליט דיין לשחרר אותו. "זה היה רצון הדדי. ישבתי לשיחה עם דיין והוא אמר לי מה הוא חושב, אני אמרתי מה אני חושב, הגענו להבנות שלטובתי ולטובת קריית שמונה, עדיף שאשתחרר לקבוצה אחרת, כדי לצבור ניסיון. אני לא יכול להגיד שאני כועס עליהם, כי היוזמה הייתה שלי. הבנתי שאם אעבור עוד עונה על הספסל ייגרם נזק לקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully