וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נילסן: "הלב כואב, אבל אולי זה לטובה"

דור בלך

25.12.2008 / 16:55

טומי נילסן, שלא הצליח למצוא זרים איכותיים למכבי נתניה, סיים את דרכו כמנהל הספורטיבי של המועדון. "אני קודם כל מאמן, זה הזמן למצוא קבוצה"

מנהלה הספורטיבי של מכבי נתניה, טומי מולר נילסן, סיים הערב (חמישי) את תפקידו במועדון. בנתניה מאוכזבים מאוד מנילסן, אשר עיקר תפקידו היה הסקאוט של המועדון, אך למעשה לא העביר שמות שחקנים מספקים. גם שני הזרים שהגיעו לאחרונה להיבחן במכבי נתניה הגיעו דרך לותר מתיאוס ולא דרך נילסן, בנו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר, ריצ'רד נילסן.

בנתניה הודיעו כי עבודתו הופסקה בשל רצונו לשוב ולאמן, אך בפועל הקבוצה היא זו שיזמה את הפרידה לאור ההרגשה כי הדני לא ממלא את תפקידו ומקבל שכר לחינם. ביקורות רבות הופנו בצוות המקצועי כלפי נילסן, שיצא למסעות סקאוטינג ארוכים וחזר ללא תוצאות.

נילסן יצא בחודש שעבר לכחודש בדרום אפריקה, ובנתניה הרימו גבה לנוכח היעד. "דרום אפריקה היא מדינה שאליה מגיעים שחקנים אפריקאים שכבר התגלו ויוצאים משם לאירופה", סיפרו במועדון. "הוא היה צריך לנסוע למדינות עניות יותר ולמצוא את השחקנים הכישרוניים לפני שנמכרו כבר מקבוצות האם שלהם".

"נילסן לא הביא בינתיים אף שחקן לנתניה. עלינו לראות עכשיו את מי אפשר להחתים ומי יכול לעזור לנו", אמר לפני כשלושה שבועות מאמן הקבוצה לותר מתיאוס, בזמן שהסקאוט שהה בחו"ל, "כשטומי יחזור מדנמרק תהיה לנו פגישה ארוכה בכדי לראות מה אפשרי ומה לא". עכשיו מתברר סופית מה לא אפשרי.

"לא קרה שום דבר דרמטי", אמר נילסן לאחר ההודעה. "החלטנו לסיים את העבודה כחלק מהסכם מראש שמאפשר זאת. אני קודם כל מאמן, ועכשיו בפגרת החורף מתפנות משרות. זה הזמן למצוא קבוצה ויש לי כמה אופציות. אני אוהב את ישראל מאוד ונהניתי לעבוד כאן. הלב כואב, אבל הראש אומר שכנראה זה לטובה".

על תרומתו למועדון, אמר נילסן: "לא השארתי לנתניה רשימת שחקנים בתור מתנת פרידה, אבל כן עבדתי והבאתי שמות של מועמדים בשבועות האחרונים. אני, לעומת אנשי מקצוע אחרים, ידעתי לשמור על דיסקרטיות לגבי השמות. אני לא יודע אם הם יביאו שחקנים שהמלצתי עליהם, מי שיחליף אותי יידע מה לעשות". בסביבתו של נילסן אמרו שהדני רצה לבנות מערך סקאוטינג, אך הדבר לוקח הרבה יותר מחצי שנה ולאנשים בנתניה כנראה לא הייתה הסבלנות הנחוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully