וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: זנדברג יחמיץ את קרית שמונה

דור בלך

25.12.2008 / 16:26

קשר בית"ר ירושלים ייעדר מהמשחק הקרוב עקב צבירת כרטיס צהוב חמישי. הכרטיסים למשחק יוזלו: 30 שקל לחיילים ונוער, 60 למבוגר

מראות היציעים הריקים במשחק הבית האחרון מול הכח עמידר רמת גן עדיין מהדהדים בראשם של פרנסי בית"ר ירושלים, שהחליטו להוזיל את המחירים במשחק הליגה הקרוב מול עירוני קרית שמונה ל-30 שקלים לחיילים ונוער ו-60 שקל למבוגר. בדאבליסטית יבחנו כיצד יתקבל המהלך בקרב האוהדים, ובהתאם לכך ישקלו האם להמשיך אותו בעוד משחקים.

בית"ר כזכור, מכרה רק כ-4,000 מנויים העונה, ובמועדון חשים כי ישנו ריחוק בין הקבוצה לאוהדים. אנשי ההנהלה הקודמת של המועדון בנו גדר סביב מתקן האימונים בבית וגן ואף הציבו מאבטח בכניסה, אולם היו"ר איציק קורנפיין החליט לאחרונה לוותר על המאבטח מתוך הבנה כי הקהל הוא חלק מהקבוצה ואין צורך להתגונן מפניו. בשבועות האחרונים הגיעו מספר פעמים אוהדי בית"ר לאימוני הקבוצה ומחו על מצבה, שוחחו עם קורנפיין ואיתן מזרחי, ואף הוזמנו לשיחה סגורה עם שחקני הקבוצה.

"עם כל הכסף הגדול וההצלחות, נוצר משבר זהות לקבוצה וריחוק מהאנשים", מסבירים בקבוצה. "אבל עכשיו אנחנו חוזרים למקורות ומתקרבים חזרה לקהילה, כי האנשים שמנהלים את בית"ר כעת מבינים שהקבוצה בנויה קודם כל על האוהדים שלה".

בנוסף, הוחלט בבית"ר לפתוח דוכן אשר ימכור מוצרים של הקבוצה לפני כל משחק בטדי, ואף הוציאו מספר אביזרי עידוד ואופנה חדשים בעיטור סמלי המועדון, וכן פאזלים ומשחקי ילדים. בבית"ר מעריכים כי על אף שהעונה הבאה צפויה להיפתח עם סגל נוצץ פחות, כמות המנויים תעלה והצפי הוא להכפיל את מספר המנויים ולמכור כ-8,000 כרטיסי מנוי.

מיכאל זנדברג, אשר ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה, ייעדר ממשחק הליגה הבא מול קרית שמונה, בהנחה שעדיין יהיה בבית"ר. הקבוצה תשוב לאימונים ביום רביעי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully