וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון בראון לא ייצא עם מכבי ת"א לגרמניה

26.12.2008 / 9:34

הסנטר שהגיע לקבוצה לא בכושר לא ייקבל הזדמנות להוכיח את עצמו במשחקי האימון מול פרנקפורט, והוא צפוי להיחתך בימים הקרובים

עד אתמול (חמישי) עוד היו גורמים במכבי תל אביב שסברו כי אלטון בראון ראוי להזדמנות אחרונה. הקבוצה תמריא ביום ראשון למחנה אימונים מקוצר בן שלושה ימים בגרמניה ותפגוש את פרנקפורט (מדורגת חמישית בבונדסליגה) לשני משחקי מבחן, וזו הייתה אמורה להיות שעת המבחן הגדולה של הסנטר. אלא שבמהלך היממה האחרונה החליט הצוות המקצועי שלא לקחת עימו לגרמניה את בראון, ולמעשה לוותר על השחקן רק מספר שבועות אחרי שנחת בארץ.

במכבי דיברו לא רק על אכזבה מיכולתו המקצועית של בראון, אלא בעיקר מהתנהגותו מחוץ למגרש. אחרי שהגיע לתל אביב ללא כושר גופני ועם מספר קילוגרמים עודפים, ציפו בקבוצה מבראון לעבוד קשה ולהשלים את הפערים, אך במכבי התרשמו שהסנטר אינו מגלה מוטיבציה מיוחדת וגם לא עשה מאמצים כדי להתחבב על חבריו החדשים.

בראון, כזכור, לא עבר את הבדיקות הרפואיות הראשונות במכבי, ובכל זאת הוחתם. הוא שיחק לראשונה ביורוליג רק בשבוע שעבר מול לה מאן, זכה ל-17 דקות משחק ואכזב עם 2 נקודות, 2 ריבאונדים, 2 אסיסטים ו-2 איבודים. במשחק הגביע מול נהריה צבר 4 נקודות בקצת פחות מ-8 דקות. מכבי צפויה לשלם לבראון משכורת אחת או שתיים כפיצוי, והוא צפוי לעזוב רשמית בתחילת השבוע הבא.

פרט לבראון, גם עומרי כספי, ששוהה עם נבחרת ישראל בטורניר אמסטרדם, ייעדר מהנסיעה לגרמניה. מרכוס פייזר, לעומתם, צפוי לערוך בכורה מחודשת במשחקים מול פרנקפורט.

יו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, התייחס למחנה האימונים המקוצר ואמר כי "מאחר ועד להתמודדות נגד אולימפיאקוס אין לנו משחקים, החלטנו לצאת לשני משחקים כדי לשמור על כושר וגם כדי לעזור למרכוס פייזר להיכנס לכושר".

מלבד צירוף גארד נוסף, דבר עליו עמלים אנשי הקבוצה בשבועות האחרונים, במכבי ישקלו החתמת שחקן פנים במקומו של בראון, אלא שהדבר יהיה תלוי ביכולת שיפגין מרכוס פייזר. אם פייזר, שכאמור צפוי לשוב בקרוב למגרשים, יציג יכולת משכנעת, מכבי ככל הנראה תוותר על צירוף שחקן פנים נוסף. במידה ופייזר יתקשה לשחזר את יכולתו מן העבר, שחקן פנים נוסף עשוי לחזק את השורות, לקראת המשך המאבקים בליגה וביורוליג.

עדכון ראשון: 25.12 14:17
עדכון אחרון: 25.12 9:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully