וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאסל רוצה להישאר, גם מקנאב

25.12.2008 / 9:33

הקוורטרבקים של ניו אינגלנד ופילדלפיה הודיעו על כוונתם לחזור למועדוניהם ב-2009. התפטר נשיא הראמס לאחר 29 שנים במועדון

מאט קאסל, הקוורטרבק של ניו אינגלנד פטריוטס, יוכל למצוא לעצמו קבוצה בסיום העונה, כשיהיה שחקן חופשי, אבל לפחות כרגע מעדיף להישאר בקבוצה ולהתמודד עם טום בריידי, שישוב מפציעת ברך ארוכה, על משרת הפותח. "אף אחד לא יודע מה יהיו ההתפתחויות בעתיד, אני מניח שנצטרך לחכות", אמר קאסל ששימש במשך ארבע שנים מחליפו של בריידי. הוא צפוי לדרוש חוזה גבוה לאור הביצועים שלו העונה, והקבוצה יכולה לשים עליו תג של פרנצ'ייז או לשחררו לשלום. העונה הרוויח קאסל רק 525 אלף דולר. "אני אוהב את האנשים פה ואת המועדון, בוודאי שאני רוצה להישאר", הצהיר השחקן.

שמועות חוזרות ונישנות קושרות את דונובן מקנאב למינסוטה, אבל הקוורטרבק של פילדלפיה לא מתרשם. "כל אחד רוצה חוזה חדש, גם אני", השיב מקנאב לשאלות עיתונאים על עתידו. מקנאב חתם ב-2002 על חוזה ל-11 שנים, אבל בגלל חישובים שונים בשכר, אם יעשו עליו האיגלס טרייד לפני 2009, רק מיליון דולר ייחשבו להם בתקרת השכר. קווין קולב, שנבחר בסיבוב השני בדראפט 2007, מאיים על מעמדו של מקנאב.

ג'ון שואו, נשיא סט. לואיס ראמס, התפטר לאחר 29 שנים במועדון ובילי דיבייני קודם להיות מנכ"ל. המהלכים התבצעו לאחר התפטרותו של ג'יי זיגמונט כמנהל המקצועי של הקבוצה ביום שני, בעקבות הכישלונות החוזרים של הראמס מאז 2001. שואו היה נשיא הקבוצה מאז 1994 ונשיא בפועל מ-1983. הוא אמר בתגובה כי "לא נדחף החוצה אבל גם לא ניסו לשכנעו להישאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully