וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלטת הלוהטת של יובל אבידור

יצחק סולומון

25.12.2008 / 8:56

החלוץ רוצה לעבור לאירופה והפיץ קלטת ביצועים בין מספר סוכנים. אם תגיע הצעה כספית מפתה בקרית שמונה ישקלו מכירתו

חלוץ עירוני קריית שמונה, יובל אבידור, הכין לאחרונה קלטת עם ביצועיו על המגרש, והפיץ אותה בין מספר סוכני שחקנים, כאשר היעד הוא ברור: להגיע בהקדם האפשרי לקבוצה מאירופה.

אבידור, שהגיע לפני שנה מהפועל חיפה, הוא החלוץ הבכיר של קריית שמונה ולו חוזה לארבע שנים נוספות בקבוצה של איזי שירצקי. אבידור זוכה להערכה רבה בקריה והוא נקלט היטב הן מבחינת הפן המקצועי והן מבחינת הפן החברתי. החלוץ נרכש על ידי קריית שמונה בכ- 200 אלף דולר, ושכרו מוערך בכ-70 אלף דולר לעונה.

איזי שירצקי הצהיר לאחרונה כי אף שחקן ישראלי לא ישוחרר בחלון ההעברות בחודש ינואר, מה שאומר שאבידור יצטרך לדחות כנראה את החלום שלו לשחק באירופה לפחות עד סיום העונה, אלא אם תגיע הצעה כספית מפתה שבקריית שמונה לא יוכלו לעמוד בפניה. לאחרונה נרשמה התעניינות באבידור מצד מספר קבוצות בארץ, אך כאמור, בקריית שמונה הודיעו כי לא ישחררו אותו.

גם המאמן אלי כהן, שמשווע לשחקני חיזוק, לא ימהר לוותר על החלוץ שלו. אבידור כבש העונה רק שלושה שערים, כאשר בעונה שעברה הבקיע שמונה. יש הטוענים שאם לקריית שמונה היה קישור טוב יותר, שמפטם אותו בכדורים רבים, מאזן שעריו היה גבוה יותר.

המאמן אלי כהן עושה מאמצים רבים להנחית ב- 48 השעות הקרובות מספר קשרים מאירופה ומדרום אמריקה למבחנים. המטרה היא שחקנים ייצאו עם הקריה בשבוע הבא למחנה האימונים בדרום. לכהן הוצעו מספר חלוצים, ביניהם סדריק ברדון, חלוצה הצרפתי של אנורתוסיס פמגוסטה הקפריסאית, אותו הביא בעונה שעברה לבני יהודה, אך כהן דחה את ההצעה מכיוון שבשלב זה הוא מחפש קשרים בלבד, עד שיתברר מצבו הרפואי של ירו בלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully