וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מעוניינת בקובי מויאל

דור בלך

24.12.2008 / 21:09

בעקבות עזיבתו של דרק בואטנג רוצה האלופה להחזיר את קשר בני יהודה בחלון ההעברות הקרוב. סוכנו: "לא נעשתה אלינו פנייה באופן רשמי"

בית"ר ירושלים מעוניינת להחזיר לשורותיה את קשר בני יהודה קובי מויאל כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר. מויאל, יוצא מחלקת הנוער של בית"ר, מבוקש על ידי האלופה על מנת לחזק את עמדת הקשר האחורי בעקבות עזיבתו של דרק בואטנג.

מויאל נמצא תחת חוזה בבני יהודה עד סיום העונה, ובית"ר כבר פנתה לסוכנו גלעד קצב. בעבר כבר הוזכר שמו של מויאל כמועמד לחזור לבית"ר, אך מנכ"ל בני יהודה משה דמאיו אמר אז: "אני אתן את קובי מויאל תמורת אבירם ברוכיאן וטוטו תמוז". קצב מסר בתגובה: "לא נעשתה אלינו פניה באופן רשמי".

בואטנג: "אני אהיה שחקן קלן בינואר"

"אני אהיה שחקן קלן החל מינואר. הבונדסליגה היא אחת הליגות המכובדות בעולם, ואני שמח לקבל את ההזדמנות לשחק בה. קלן קבוצה חזקה ואני אעשה מה שאני יכול לעזור לה לנצח", כך צוטט קשר בית"ר ירושלים, דרק בואטנג, בתקשורת האפריקאית. על פי הדיווחים, בואטנג חתם לשלוש עונות וחצי בקבוצה הגרמנית. עוד מדווח כי החתימה בקלן תחזיר את בואטנג לסגל נבחרת גאנה.

לוואלה! ספורט נודע שעסקת העברתו של בואטנג לפ.צ קלן הגרמנית נמצאת על סף סיכום. הפערים בין הקבוצות ירדו לסכומים מאוד קטנים, וכרגע בית"ר דורשת כ-350 אלף יורו, וקלן מוכנה לשלם כ-300 אלף. בתחילת המו"מ קלן הייתה מוכנה לשלם רק 100 אלף יורו, אבל עם התפתחות הדיונים היא הבינה שעדיף לה להביא את השחקן במהלך העונה כדי שיתאקלם בבונדסליגה כבר עכשיו.

עדכון ראשון: 24/12 00:34
עדכון אחרון: 25/12 21:36

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully