וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרי רון, חלוץ הפועל פתח תקוה, סיכם בהרצליה

24.12.2008 / 17:36

חלוץ הפועל פ"ת, שקיבל מסרים על אפשרות שיוחזר למכבי תל אביב, יעבור לקבוצה של אריאל שיימן. סכנין פנתה לבנאיני בקבוצה ביקשו לחכות

חלוץ הפועל פתח תקוה, עמרי רון, סיכם עקרונית במכבי הרצליה, והוא צפוי לעבור לקבוצה מהלאומית לאחר פגרת החורף. בימים האחרונים קיבל רון מסרים לפיהם ייתכן ומכבי תל אביב תחזיר אותו לאחר הפגרה לשורותיה, אך בסופו של דבר סיכם כאמור בהרצליה.

בהמשך לידיעה אתמול בוואלה! ספורט על מועמדותו של קשר הפועל תל אביב, עידן סרור, השחקן הביע נכונות לשחק בקבוצה, בעיקר לנוכח ההיכרות עם זלצר. אלעד הבטיח לצוות המקצועי שיעשה הכל על מנת להחתימו, עם עדיפות לטווח ארוך. כרגע לא נראה שהמועדון יוכל לעמוד ברכישת כרטיסו, אבל אלעד לא פוסל שום אפשרות. השחקן מחכה לתשובה של מוני הראל שאמורה להתקבל בימים הקרובים.

הנהלת בני סכנין ביקשה לשאול את החלוץ עמנואל אוסיי בנאיני, אך בקבוצה ביקשו להמתין להחלטה. בצוות המקצועי ישוחחו עם בנאיני ואם הוא יביע נכונות לעזוב הוא יושאל עד תום העונה. המגן השמאלי שוקי נגר שוהה בחופשה בחו"ל ולאחר שיחזור הוא יוכל לעזוב את הקבוצה אם יביע נכונות לכך. בצוות המקצועי בונים בשלב זה על שגיב כהן, למרות שזאת אינה העמדה הטבעית שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully