וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לותר מתיאוס מועמד לאימון בורסהספור

דור בלך

24.12.2008 / 17:44

דיווחים בטורקיה: מאמן מכבי נתניה וג'ון טושאק מועמדים לאמן את המדורגת תשיעית בליגה. פוצצה עסקת השאלתו של ראובן עובד

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, ממשיך לככב בכלי התקשורת העולמיים כמועמד להצטרף למועדונים שונים. פרסומים במספר כלי תקשורת מובילים בטורקיה טוענים היום (רביעי) כי מתיאוס הוא אחד משני מועמדים לאמן את בורסהספור הטורקית, שפיטרה את מאמנה גובנק קורטאר.

עיתונאי טורקי סיפר לוואלה! ספורט כי מתיאוס וג'ון טושאק הם המועמדים לאמן את הקבוצה, הממקומת במקום התשיעי בליגה הראשונה בטורקיה. טושאק בן ה-59 הוא מאמן נבחרת ווילס, ובעבר אימן את בשיקטאש. לאחרונה הוא קיבל הצעה להאריך את חוזהו בנבחרת עד 2012. למתיאוס סעיף יציאה מנתניה בסך חצי מיליון דולר. לטענת העיתונאי, פנייה רשמית למתיאוס צפויה תהיה בקרוב.

המשא ומתן בין מכבי נתניה להפועל ת"א בנוגע להשאלתו של ראובן עובד עלה על שרטון היום (רביעי), כשבנתניה דורשים אופציה אוטמטית לרכישתו בסיום העונה, בעוד הפועל מתעקשת על כך שהיא תהיה זו שתוכל להחליט אם יימכר או יחזור לוולפסון.

בנוסף, בהפועל מתעקשים על סכום ההשאלה העומד על כ-50 אלף דולרים ולא מוכנים להתפשר, כשהנתנייתים לא מעוניינים לשלם עבור ההשאלה. "לא מספיק שנשלם את המשכורת לשחקן שלא בסגל שלהם בכלל?" שאלו בנתניה. בנתניה היו מוכנים לשלם עבור השחקן, במידה ולותר מתיאוס היה זה שמתעניין בו, אך מתיאוס אינו מכיר את השחקן, שאהוב במיוחד על הבעלים דניאל יאמר.

כמו אלנתן סלמי בספטמבר, אם עובד היה מגיע הוא היה מצטרף לקבוצה תוך הבטחה למתיאוס שמשכורתו והסכום ששולם עבורו לא יתקזז מהסכום העומד לצורך רכש. סלמי, כזכור, שיחק רק במספר משחקים ושוחרר מהקבוצה, ובנתניה מעדיפים שלא לשלם סכום גבוה עבור שחקן שעשוי להיחתך בתוך מספר משחקים. סלמי עצמו מבוקש בקרית שמונה, הכח עמידר רמת גן ואחי נצרת, ויצטרף אל אחד המועדונים בשבוע הבא.

בנתניה הוחלט לא לשחרר לא לשחרר את אוראל דגני וטל מעבי, שמשמשים כמגנים מחליפים לקלמי סבן ודדי בן דיין. במועדון מעוניינים ששניר גואטה יישאר, אך אם תגיע הצעה לא יעמדו בדרכו.

עדכון ראשון: 24/12 16:26
עדכון אחרון: 24/12 17:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully