וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי בונה על לירן כהן. הקשר יישאר

24.12.2008 / 12:34

למרות הצעה מק"ש. מאמן מכבי פ"ת לא מתכוון לשחרר שחקנים. ההנהלה הודיעה לאייל לחמן: סרסור לא משוחרר. הקבוצה עשויה לצרף קשר

לאחר תקופה קשה בה לא הרבה לקבל דקות משחק, הקשר לירן כהן צפוי להישאר במכבי פתח תקוה. במועדון הבהירו אתמול (שלישי) כי המאמן רוני לוי מעריך את הקשר, שצפוי לקבל יותר הזדמנויות. השחקן עצמו קיבל מספר הצעות לאחרונה, כולל מעירוני קרית שמונה, אבל לאור ההתפתחויות החדשות יוקפאו המשאים ומתנים עם קבוצות אחרות.

כהן שהגיע ממכבי תל אביב נחשב להבטחה גדולה ובעונה שעברה הוא זכה לקרדיט תחת כל המאמנים שעברו במועדון: יוסי מזרחי, עופר פביאן, ניצן שירזי וגיא לוזון. לוי מעריך מאוד את השחקנים הצעירים במועדון ומתכוון ליישם את גישת הבעלים, לטפח שחקנים צעירים. טל בן חיים, עומר דמארי וחגי גולדנברג הצעיר צפויים להמשיך לקבל הזדמנויות.

הנהלת המועדון הודיעה למאמן בני סכנין, אייל לחמן, כי היא לא משחררת בשלב זה את רוביל סרסור. ככלל, לוי לא מתכוון לשחרר שחקנים בפגרה. לחמן יחפש מועמד אחר במקומו. כרגע לא נראה שגם החלוץ רותם שמול, שעמד לעזוב לפני הגעת המאמן, יושאל לקבוצה אחרת. החלוץ גיל בלומשטיין סיכם עם ראשי המועדון כי יירד לקבוצת הנוער ובעונה הבאה יישקל עתידו בקבוצת הבוגרים מחדש. הקבוצה עשויה לצרף קשר התקפי בחלון ההעברות, אך עדיין לא עלו שמות מועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully