וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה מוטרדים: מסיללה עשוי להיעדר מהמפעלים האירופיים

24.12.2008 / 12:15

המגן רוצה לעבור ניתוח בקע במאי, לא בטוח שבצוות המקצועי יאשרו לו. גורם בקבוצה על דוידוביץ': "מקווה שלא טעינו ששחררנו אותו לחופשה"

במכבי חיפה מוטרדים מאוד מניתוח הבקע שאמור לעבור המגן פיטר מסיללה, ומקווים שהוא לא יפגע בקבוצה בעת שתערוך את משחקיה באירופה בחודש יוני. בחיפה מודעים לעובדה שהקבוצה תעפיל לאחד המפעלים האירופיים, ואם היא תעפיל לליגת האלופות, היעדרותו של המגן, שמבקש לעבור את הניתוח בחודש מאי, עשויה להיות קריטית. "זה לא שגפני מגן לא טוב, אבל כולם מבינים שברמות האלה מסיללה הוא שחקן משמעותי. לא כדאי לתאר מצב שאנחנו משחקים בליגת האלופות בלעדיו".

בקרוב אמור להיערך דיון בקבוצה האם כדאי לאפשר לשחקן לעבור את הניתוח בחודש מאי או במועד כלשהו לאחר הפגרה. בחיפה חוששים שהיעדרותו כעת תשפיע על התוצאות בליגה. אם מסיללה יעבור ניתוח בקע בשלב זה של העונה, הוא יחמיץ לפחות שישה משחקים משום שההיעדרות מהמגרשים היא חודש וחצי. אפשרות נוספת שבודקים בחיפה היא לשחרר את השחקן סמוך לסיום הליגה, אם הקבוצה תבטיח לעצמה את האליפות במטרה להכשירו עד המשחק הראשון במסגרת המפעל. בחיפה הסבירו כי הפציעה של מסיללה היא אחת הסיבות לסירובו של הצוות המקצועי לשחרר את רוני גפני.

השוער ניר דוידוביץ' יצא אתמול לחופשה בתאילנד ויחזור ביום רביעי הבא. לאחר שישוב בקבוצה יבדקו האם הוא מסוגל לחזור לשחק. במועדון מעריכים שאם הוא יחזור לשחק זה יהיה בעוד שני מחזורים, במשחק הבית מול סכנין. "אם יתברר שניר לא יוכל לחזור לאחר הפגרה, יכול להיות שנסיק מכך שטעינו כששחררנו אותו. נקווה שלא טעינו", אמרו בחיפה.

בחיפה עדיין מקווים שיוכלו להחתים זר חמישי בחלון ההעברות. בימים הקרובים אמור המאמן אלישע לוי לקבל מספר הצעות להחתים שחקנים זרים והוא ישקול זאת בהתאם לצרכי הקבוצה. בחיפה מודעים לעובדה שלא נשאר זמן רב עד תום מועד ההעברות, ובנוסף להחלטה דרוש זמן על מנת שלוי יבחן את המועמד. בחיפה לא מתכוונים לצרף זרים בהשאלה, אלא אם כן תהיה להם אופציה לרכוש אותם בתום העונה.

חיפה קיבלה הודעה הבוקר כי משחק רבע גמר גביע הטוטו מול הפועל תל אביב ייערך בחמישי בינואר, יום ב', בשעה 20:45.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully