וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקדוחן מקצועי

24.12.2008 / 10:20

החוקרים מצאו בביתו של פלקסיקו בורס שני אקדחים, שניהם מוחזקים ללא רישיון. זורן ימשיך בוושינגטון, הניינרס יגדלו שפמים

שני אקדחים והבגדים שלבש פלקסיקו בורס בלילה שבו ירה ברגלו נמצאו בביתו בניו יורק. לשחקן אין אישורים להחזקת כלי הנשק. התופס של הג'איינטס ירה ברגלו בתקרית במועדון לילה ב-29 בנובמבר, ומאז מושעה על ידי הקבוצה, כשמשפטו בגין החזקת נשק ללא רישיון יתקיים ב-31 במרץ.

אבל זה לא הסוף לצרות של בורס, שנתבע על ידי תושבת פלורידה בשל תאונת דרכים. אליס סמית' בת ה-27 ממיאמי טוענת שבורס נכנס במכוניתה במאי על הכביש המהיר והציגה קבלות על סך 15 אלף דולר כתוצאה מטיפולים רפואיים ונזק לרכב. לשחקן לא היה ביטוח באותה עת.

שון אליס, שחקן ניו יורק ג'טס, החליט לא לשתוק לאוהדי סיאטל סיהוקס לאחר ההפסד 13:3 ביום ראשון. בירידה מהמגרש זרקו אוהדי הסיהוקס כדורי שלג על שחקני הסילונים, ואליס, כפי שתוכלו לראות בלינק המצורף, לא נשאר חייב, תפס בלוק וזרק אותו בחזרה ליציע. הוא נקנס על ידי הנהלת הליגה ב-10 אלפים דולר.

למרות הכישלון העונה וחמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, ג'ים זורן ימשיך כמאמן וושינגטון. כך הודיע המנהל המקצועי של הקבוצה ויני סראטו. "אנחנו מתרשמים שהוא לומד ומתקדם, כמו גם השחקנים הצעירים של הקבוצה", אמר סראטו.

לסן פרנסיסקו לא נשאר על מה לשחק העונה, ולכן הניינרס החליטו לעשות מחווה נוסטלגית במחזור הסיום ולהתרכז בדברים אחרים לגמרי. שחקני הניינרס ילבשו את הבגדים של פעם במשחק (כל קבוצה רשאית לעשות זאת פעם בעונה), ויגדלו שפמים. "זה משחק באווירה של פעם, ואנחנו מעריצים את אותם השחקנים עם השפמים", אמר הקוורטרבק שון היל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully