וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנדרד ליאז' דורשת 400 אלף דולר תמורת טועמה

24.12.2008 / 9:41

בהפועל ת"א מעדיפים לחכות: "עוד מעט הוא יהיה שחקן חופשי, לא משתלם לרכוש אותו". עובד מחכה לנתניה שמבקשת מהפועל להגיע לפשרה

קבוצתו של סלים טועמה, סטנדרד ליאז', דורשת 400 אלף דולר תמורת כרטיסו. מסר ברוח הזו הועבר בימים האחרונים לאנשי הפועל תל אביב שהבינו כי בסכומים הללו עדיף שיישאר בבלגיה. "עוד מעט סלים יהיה שחקן חופשי", אמר גורם בהפועל, "עדיף לחכות עוד עונה ולא לרכוש אותו עכשיו. הנזק כאן עשוי להיות גדול מהתועלת". טועמה הבהיר לאנשי הפועל כי הקבוצה היא האופציה הראשונה עבורו אם יחזור ארצה.

ראובן עובד מחכה למכבי נתניה ומאוד רוצה לשחק תחת לותר מתיאוס, אבל בנתניה לא מוכנים לשלם דמי השאלה בגובה 50 אלף דולר עבורו. לכן, בנתניה מתכוונים לבקש מהפועל לקצץ בדמי ההשאלה בטענה שמדובר ב"שחקן שייקח זמן לשקם אותו וממילא יושב ביציע".

למרות השמועות, דימיטאר טלקיסקי מתכוון להגיע במועד שנקבע לישראל ולהמשיך בהפועל תל אביב. המאמן אלי גוטמן הבהיר לשחקן כי הוא שחקן לגיטימי בסגל.

הבלם דגלאס דה סילבה מצפה להגעת בני משפחתו ביום שני הבא מברזיל. דה סילבה רכש שישה כרטיסים ומתכוון לבלות עם המשפחה בפגרה. חלק מבני משפחתו כבר נמצאים בארץ ובהפועל מאמינים שהדבר עשוי לתרום בעקיפין גם מבחינה מקצועית.

מחר (חמישי) יבקרו שחקני הקבוצה בעמותת פתחון לב בראשון לציון ויחגגו עם משפחות נזקקות. קבוצת הוותיקים תערוך ארוחת גיבוש והדלקת נרות במסעדה בבת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully