וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק טשיירה בניו יורק יאנקיז

23.12.2008 / 23:21

בייסבול: בוסטון והאיינג'לס נסוגו, וושינגטון ובולטימור לא אטרקטיביות והיאנקיז פיתו את הכוכב עם חוזה של 180 מיליון דולר לשמונה שנים

בעוד המשבר הכלכלי גורם לקבוצות ה-MLB לסגור את הארנק, ניו יורק יאנקיז קונים כל דבר שזז. לאחר שבשבוע שעבר החתימו היאנקיז את המגישים סי.סי.סבאת'יה (160 מיליון דולר לשבע שנים) ואיי ג'יי בארנט (82 מיליון לחמש שנים), סגרו הלילה (שלישי) הפסים עם שחקן הבסיס הראשון מארק טשיירה. שווי העסקה: 180 מיליון דולר לשמונה שנים. בסך הכל סגרו היאנקיז חוזים על יותר מ-413 מיליון דולר בתוך שבועיים. מטורף? לא אם מדובר בפרנצ'ייז המוכר ביותר בעולם.

טשיירה וסוכנו הממולח סקוט בוראס ידעו שכל עוד היאנקיז בתמונה, הם יכולים לקחת את הזמן. ניו יורק נראתה שקטה ולא הציעה הצעות רשמיות, בעוד בוסטון, לוס אנג'לס איינג'לס, וושינגטון ובולטימור נאבקות על תג המחיר של השחקן. אור ליום שישי הודיעו הרד סוקס שלא יוכלו לעמוד במחיר ובסוף השבוע נסוגו גם האיינג'לס. זו הייתה שעת הכושר של היאנקיז, שחיכו בסבלנות והורידו את הפטיש - 180 מיליון דולר לשמונה עונות, חוזה דומה לזה שהציעו תחילה הרד סוקס.

טשיירה הוא התותח הכבד ביותר בין השדאים בחורף הנוכחי. את הקליבר הגדול ביותר בין המגישים, סבאת'יה, נעלו היאנקיז לפני שבועיים עם החוזה הגדול ביותר בתולדות הבייסבול לפיצ'ר, ולאחר מכן רכשו גם את בארנט המוערך. לניו יורק הייתה בעיה בבסיס הראשון לאחר שג'ייסון ג'יאמבי סיים את חוזהו וטשיירה היה תפור על המקום הזה, אבל ניסיון עבר מר עם בוראס גרם ליאנקיז להיות זהירים. בסופו של דבר, הם עבדו מאחורי הקלעים והשיגו את המטרה, ממש כפי שעשו לבוסטון עם אלכס רודריגז ב-2004.

בעקבות החתמתו של טשיירה מחזיקים היאנקיז כעת בארבעת השחקנים היקרים ביותר בבייסבול האמריקאי: אלכס רודריגז, עם חוזה של 275 מיליון דולר לעשר שנים, דרק ג'יטר וטשיירה עם 180 מיליון וסבאת'יה עם 160 מיליון. רחמנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully