וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזדמנות אחרונה לירו בלו

יצחק סולומון

23.12.2008 / 20:18

החלוץ הניגרי ייצא עם קרית שמונה למחנה האימון הקצר בדרום, אבל אם לא יוכיח שהוא החלים מהפציעה הארוכה, אלי כהן יחפש זר אחר

חלוץ עירוני קרית שמונה, ירו בלו, יקבל בשבוע הבא במהלך מחנה האימונים של הקבוצה בקיבוץ אילות שבדרום, את ההזדמנות האחרונה להוכיח כי החלים מפציעתו. במידה ויתברר כי לא החלים, קריית שמונה תחתים במקומו זר אחר.

"ירו ייצא איתנו למחנה. אם הוא יחזור לעצמו, הוא יישאר בקבוצה", אומר המאמן, אלי כהן, "אני רוצה לדעת כמה זמן ייקח להחזיר אותו לכושר מלא. אם יתברר שהוא יהיה כשיר רק חודש לפני סיום העונה, מה הטעם להחזיק אותו? אנחנו לא יכולים לבזבז עמדות של זרים".

בלו קרע את הרצועה הצולבת לפני למעלה מחצי שנה ומאז הוא נמצא בשיקום ובתהליכי החלמה. הבעלים של קרית שמונה, איזי שירצקי, הוכיח כי הוא מנהל מזן אחר, כאשר העדיף להמשיך להחזיק אותו במסגרת של הקבוצה ולשלם את שכרו, למרות שלא היה כשיר ולמרות שכלל לא היה לו חוזה לעונה זו, והוא היה יכול להתנער ממנו. כעת מבין שירצקי כי הוא זקוק למכסה מלאה של זרים כדי לשדרג את הקבוצה. בקריית שמונה מתכוונים להמשיך לשלם את שכרו של בלו עד סיום העונה גם אם יתברר כי אינו כשיר.

בינתיים ממתינים בקרית שמונה לתשובות של סוכנים בנוגע לשחקני קישור מאירופה ומדרום אמריקה. "אני רוצה להנחית אותם בארץ עד יום שישי, כדי שביום ראשון כבר יתאמנו איתנו במחנה", אומר המאמן, אלי כהן, שמסביר את חולשת שחקניו במשחקי הבית: "יותר קשה לשחק בבית, לומדים אותך, סוגרים אותך, השחקנים רצו, היו במתח, אבל מרוב שרצו דברים הלכו הפוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully