וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס: "רק טיפשים לא מוכנים לשנות את דעתם"

דור בלך

23.12.2008 / 13:50

מאמן מכבי נתניה, לותר מתיאוס, ממשיך לבקר את הכדורגל הישראלי, והפעם: למה בישראל לא יודעים לקבל ביקורת ו"לא מוכנים להתקדם"

לותר מתיאוס לא מבזבז רגע ואיך שנחת בחופשת המולדת בגרמניה התראיין ל"ברלינר מורגנפוסט" ושפך את חימתו על הכדורגל הישראלי, בעודו מתלונן על תרבות הכדורגל בארץ ועל כך שהוא לא מקבל גיבוי. "אי אפשר להעביר ביקורת בישראל, האנשים שם פשוט לא יודעים לקבל את זה", סיפר הגרמני.

מתיאוס התייחס לעונש ההרחקה שקיבל לאחר שהעליב את שי שיטרית ואשר כהן במחצית המשחק מול הפועל פ"ת לפני כחודש. "זה הרגיז אותי מאוד. זה מוכיח שביקורת פשוט לא רצויה בישראל, זה אחד הדברים הגרועים בכדורגל הישראלי. אני מרגיש כפי שהרגשתי כשאימנתי את נבחרת הונגריה, הגורמים הבכירים פשוט לא מוכנים להתקדם ולהשתנות לטובה. רק טיפשים לא מוכנים לשנות את דעתם".

"אני אוהב לעבוד בישראל", המשיך, "אבל אני מקווה שהדברים פה יהפכו למקצועיים יותר. צריכים לשפר פה את כל התשתיות. שיתוף הפעולה שלנו עם התקשורת לוקה בחסר ואנחנו לא מצליחים לשווק את הכדורגל כמו שצריך בישראל. יש הרבה דברים לשפר ביחסים בין המאמנים לתקשורת, בעיקר בטלוויזיה. התקשורת בארץ לוקחת אותי ברצינות, אבל העצות שאני נותן נופלות על אוזניים ערלות".

מתיאוס סיפר גם שהגיע לגרמניה על מנת להירגע מהכדורגל הישראלי ולעשות סקי. "החיים בישראל טובים, מזג האויר החם נוח ואפשר לנצל כל רגע פנוי. אבל את חג המולד אני חייב לעשות בשלג", אמר מתיאוס.

בתוך כך טוען הקשר הניגרי אדיבוול אוגנגבור בן ה-27, שנבחן בשנה שעבר במכבי נתניה, כי נתניה פנתה אליו והציעה לו להצטרף לקבוצה. בנתניה סירבו לאשר את הידיעה, אך אמרו כי הם מכירים את השחקן ואם יימצא לנכון לצוות המקצועי הוא יוזמן למבחנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully