וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה נלחצת מהליגה

23.12.2008 / 13:23

אחרי שאמרו כי יסתפקו בסגל הקיים, במכבי חיפה החליטו לחפש חיזוק התקפי. גורם: "רוצים שהאליפות לא תברח". מחמאות לאמיר אדרי

אחרי שנדמה היה שבמכבי חיפה מוותרים על האופציה להחתים זר חמישי, גוברת ההערכה שהקבוצה תתחזק בזר נוסף בחלון ההעברות. סוכן השחקנים פיני זהבי שוחח אתמול (שני) עם הבעלים של מכבי חיפה, יעקב שחר והשניים דנו בנוגע לחיזוק הקבוצה במהלך הפגרה. חיפה מעוניינת לצרף זר חמישי שיעזור לה לשמור על מקומה במאבק על האליפות. כזכור, רק לפני כשלושה שבועות הודיעה חיפה שאין לה כוונה לצרף זר נוסף בחלון ההעברות מלבד אוסיי ראנספורד. לאחר המשחק אתמול, שהשאיר את שאר קבוצות הצמרת במרחק סביר מחיפה, התחזקה ההערכה שהקבוצה תנסה להתחזק.

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "אם אנחנו רוצים להבטיח שהאליפות לא תברח, חייבים להתחזק בזר חמישי". המאמן אלישע לוי עדיין לא החליט האם להחתים חלוץ או בלם, כשגם החתמת מגן ימני באה בחשבון, אם כי הסיכוי לכך הוא הנמוך ביותר. העדיפות הראשונה היא להחתים שחקן התקפה בעל רקורד מוכח בהבקעת שערים.

לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים, בקבוצה שררה אכזבה ממשחק ההתקפה, בעיקר משום ששחקני ההתקפה לא הרבו ליצור מצבי הבקעה. אלישע לוי הודה בסיום כי לא מרוצה מכך שבמהלך המשחק הקבוצה לא בעטה למסגרת. הקפטן, יניב קטן, אמר לוואלה! ספורט לאחר המשחק שהסתיים בתיקו אפס: "יכול להיות שחסר לנו משהו. יש לנו הרבה אלמנטים שצריך לשפר אם אנחנו רוצים להתמודד למעלה".

במועדון לא מוכנים לשחרר את המגן רוני גפני, בעיקר לנוכח העובדה שלקבוצה אין מגן שמאלי טבעי אחר שיוכל להתחרות עם פיטר מסיללה, שבעצמו סובל מפציעה ממושכת וייתכן שיעבור במהלך הקיץ ניתוח בקע. "אם יבוא שחקן זה או אחר ויבקש להשתחרר נדון בבקשה שלו", הבהיר אתמול לוי.

בצוות המקצועי החמיאו אתמול לשוער אמיר אדרי שלצד השמטות כדורים שנובעות כנראה מחוסר ניסיון, גילה ביטחון וקור רוח ביציאה לכדורי גובה. שחקנים בקבוצה ביקשו להחמיא לאדרי על יכולתו. כשאחד מהם נשאל בסיום האם השוער לא נכנס לנעליים גדולות כשהחליף את ניר דוידוביץ' הוא ענה בציניות: "נעליים גדולות? לאמיר יש רגל גדולה. ועכשיו ברצינות, לצערנו ניר יושב בחוץ, אבל לשמחתנו חסרונו לא בלט בזכות ההתקדמות של אמיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully