וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס אחד כבר קרה להם

23.12.2008 / 8:20

שיקגו ביצעה מהפך, ניצחה בהארכה את גרין ביי 17:20 והשוותה את מאזנה לזה של הוייקינגס, אבל עדיין צריכה עזרה כדי לעלות לפלייאוף

שיקגו (6:9) - גרין ביי (10:5) 17:20

לאחר ההפסד הביתי של מינסוטה לאטלנטה, הבינו בשיקגו שיש להם הזדמנות להיצמד לוייקינגס במאבק על הפלייאוף. הברס ידעו עוד לפני ההתמודדות שגם עם ניצחון על גרין ביי, הם יהיו בנחיתות בקרב על הויילד קארד, ולכן הסיכוי הגדול שלהם יגיע מבית. בשבוע הקרוב תצא שיקגו למשחק ביוסטון, כשמינסוטה תארח את ניו יורק ג'איינטס. הבעיה של הברס היא שניצחון הג'איינטס על קרוליינה הבטיח להם ביתיות לכל אורך הפלייאוף, מה שאומר שייתכן בהחלט שיתנו לשחקני ההרכב הראשון לנוח.

גרין ביי כבר הובילה 3:14 וקיבלה הזדמנות להכריע את המשחק 18 שניות לסיום. הניסיון של מייסון קרוסבי לשער שדה מ-38 יארד נחסם על ידי אלכס בראון, והמשחק נכנס להארכה, שבה שתי מסירות של קייל אורטון ועבירת הגנה של הפאקרס הספיקו לרובי גולד לשער שדה מאותו מרחק, 38 יארד, והדובים נשארו בחיים. אורטון סיים משחק לא טוב של 14 מ-27 ל-142 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים, 73 יארד ריצה וטאצ'דאון שהשווה ל-17:17 למאט פורטה. 260 יארד במסירה, שני טאצ'ים ואיבוד לארון רוג'רס בגרין ביי.

כאמור, בשל העובדה שהג'איינטס לא צפויים להילחם יותר מדי במטרודום, שיקגו צפויה להילחם בגזרת הויילד קארד, שם לדאלאס ולטמפה ביי אותו מאזן. הקאובויס ישחקו בפילדלפיה, שלה יש סיכוי קלוש להיכנס פנימה, הבאקנירס יארחו את אוקלנד. תמונת מצב של הסיכויים לפלייאוף נביא לכם בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully