וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "בחיים שלי לא ראיתי את בית"ר משחקת בצורה כזאת"

מאמן מכבי חיפה עקץ את המשחק ההגנתי של בית"ר ירושלים לאחר ה-0:0 בקרית אליעזר. אוהד מקומי זרק רימון הלם ונעצר ע"י המשטרה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

תקרית חמורה אירעה הערב (שני) בסיום המשחק בו מכבי חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו בתיקו 0:0.פיצוץ נשמע מחוץ לאצטדיון, והקפיץ למקום את כוחות המשטרה. לאחר דקות מספר התברר כי אוהד חיפה זרק רימון הלם לעבר אוטובוס השחקנים של בית"ר. איש לא נפגש מזריקת הרימון, המשטרה עצרה את הזורק.

לאחר ערב של כדורגל בינוני בקרית אליעזר, בבית"ר לא נראו הרבה פרצופים מחויכים. בקבוצה חשו אכזבה מכך שהשחקנים לא ניצלו את ההזדמנויות אליהם הגיעו, ולא ניצחו את המשחק והתקרבו לחיפה. המאמן, ראובן עטר, אמר בסיום: "אני מאוכזב מאוד מהמשחק. בשתי המחציות נראינו טוב והגענו למצבים. אמנם חיפה שלטו יותר במשחק, אך לא בעטו למסגרת. אם לא אמיר אדרי, שהיה המצטיין במגרש, כנראה היינו יוצאים עם ידנו על העליונה. לא ויתרנו עדיין על האליפות. אנחנו עדיין יכולים להשתפר ולעלות הלאה. ממחר אנחנו מדברים על חיזוק. אנחנו רוצים להביא שני שחקני התקפה בכסף שייכנס ממכירת דרק בואטנג. לא דיברנו על טריידים עד עכשיו כי זה לא היה נכון. ממחר נתחיל לשמוע הצעות מקבוצות".

שמעון גרשון הוסיף: "ברבע שעה האחרונה אמרתי לשחקנים שאנחנו צריכים לנצח, לקחת את המשחק ולא משנה איך. היינו צריכים לצאת עם שלוש נקודות וזה לא קרה. חיפה נמצאים בפורמה טובה, ומבחינה הגנתית שמרנו אותם על מינימום מצבים. מנגד, היו לנו כמה הזדמנויות שהיינו צריכים להבקיע ולנצח".

אדרי: "נשמח מהאליפות גם אם לא ננצח את הגדולות"

גם במכבי חיפה לא היו מרוצים. הקבוצה לא ניצחה במשחק ביתי מאז המחזור השביעי, ושוב לא הצליחה להכניע קבוצה גדולה. יחד עם זאת, במועדון התנחמו בכך שפער ארבע הנקודות ממכבי נתניה נשמר וכי בית"ר ירושלים לא הצליחה להתקרב יתר על המידה.

המאמן, אלישע לוי: "זה משחק של 0:0 ואני לא חושב שמישהו אוהב תוצאה כזו. בחיים שלי לא ראיתי את בית"ר משחקת בצורה כזאת. בדרך כלל הם באים כדי לנצח, אבל כל הכבוד להם על התוצאה. אני לא חושב שהגענו להרבה הזדמנויות, אבל אם לקחת את הדברים הטובים זה הקצב וההקרבה שלנו והעובדה שלא הפסדנו. מהרגע הראשון עשינו הכל כדי לנצח וביצעתי חילופים התקפיים. נכון שזו תוצאה טובה כי שמרנו על הפער בצמרת, אבל חשוב לנצח. אני מסתכל על כמות ההזדמנויות - השוער שלהם כמעט לא נפל לקרקע ולא איימנו על השער מספיק".

יניב קטן הוסיף: "יכול להיות שחסר משהו, אבל את המקסימום אנחנו משתדלים לעשות בכל משחק. יכול להיות שאנחנו צריכים להיות דורסניים ולהבקיע יותר, המצב שלנו טוב ואנחנו יוצאים לפגרה במצב טוב".

החלוץ, אוסיי רנספורד, יצטרף לסגל הקבוצה לאחר הפגרה, אז תפגוש הקבוצה את מכבי פתח תקוה והמאמן לשעבר, רוני לוי. השוער, ניר דוידוביץ' יוצא .לחופשה ויחזור סמוך לחזרה מהפגרה בחיפה מקווים שיוכל ליטול חלק במשחק הבא בעוד שבועיים, אך יחד עם זאת ישנם גורמים במועדון שמעריכים שהשוער לא יוכל לשחק עוד העונה.

מחליפו של דוידוביץ', אמיר אדרי, אמר: "הייתי מעדיף לספוג ולנצח. כל אחד רוצה לנצח בבית, אבל לנו זה הולך קשה השנה. אנחנו צוברים נקודות בקצב יפה, אבל הניצחונות חסרים, למרות שגם זה יגיע. ברור שהיינו צריכים לנצח את הגדולות, אבל גם אני וגם האוהדים ישמחו מהאליפות גם אם לא ננצח את הגדולות". על עצמו הוסיף השוער: "סגרתי עכשיו 11 משחקים בקבוצה, עברתי טבילת אש קשה מאוד ונכנסתי לנעליים גדולות מאוד של ניר דוידוביץ', ולכן לא יכולתי להרשות לעצמי לא להיראות טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully