וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאבונגה נקוסי לא מעוניין לשחק במכבי נתניה

דור בלך

22.12.2008 / 15:58

הקשר הדרום אפריקאי שהרשים את לותר מתיאוס סיפר לעיתונאים במולדתו כי בכוונתו להמשיך בבילפלד, שמצידה רוצה לשחררו

בעוד מכבי נתניה שלחה את סיבאונגה נקוסי לחופשת חג המולד כדי שיסדיר את ענייניו עם קבוצתו ארמיניה בינפילד הגרמנית, מתוך כוונה שיצטרף לקבוצה בקרוב, לקשר הדרום אפריקאי עצמו תוכניות אחרות. נקוסי אמנם הרשים את הצוות המקצועי בשני האימונים שלו בנתניה, אך כשנחת אתמול (ראשון) בדרום אפריקה סיפר לתקשורת המקומית כי לא התרשם מישראל ואין לו שום כוונה לעבור ולשחק בנתניה.

הדרום אפריקאי ייצא בימים הקרובים לאנגליה על מנת לבלות את החג יחד עם משפחתו, אך משם יחזור לגרמניה כשהוא נחוש בדעתו להמשיך בקבוצה מהבונדסליגה. בארמיניה עצמה עושים כל מאמץ על מנת להיפטר מהשחקן ששיחק רק 19 דקות העונה, ולפנות מקום בתקציב לחברו לנבחרת קגישו דיקגוי.

לותר מתיאוס כזכור, סיפר בראיון לוואלה! ספורט כי התנאים בנתניה מקשים על הבאת שחקנים איכותיים, בעיקר כאלה ששיחקו ברמות הגבוהות. "כשמגיע שחקן מחו"ל לנתניה ורואה את האצטדיון הישן והמוזנח, את חדרי ההלבשה, הוא רואה שאין מתקני אימונים בכלל ומתאמנים באיצטדיון. הוא לא רואה כלום שימשוך אותו. למה שירצה לבוא אלינו? אנחנו לא יכולים להביא ככה שחקנים שיעלו אותנו רמה", סיפר אז.

נתניה תשוב לאימונים רק ביום שישי הבא, ובכל מקרה תבחן עוד מספר זרים, כשהמטרה הייתה בעיקר חלוצים לאור המחשבה שנקוסי יוחתם. כעת יוזמנו גם קשרים התקפיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully