וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין לדוס סנטוס: אל תחזור מהחופשה בברזיל

יצחק סולומון

22.12.2008 / 12:43

החלוץ הברזילאי, שהוחתם על חוזה זמני, שוחרר מהקבוצה. סוכמו הפרטים עם הקולומביאני סרחיו איבן נובואה, יאניק קאמאנן על הכוונת

החלוץ הברזילאי של בני סכנין, מייקון דוס סנטוס, קיבל הודעה רשמית לפני יציאתו לחופשת מולדת בברזיל, כי הקבוצה החליטה לשחרר אותו והוא לא צריך להגיע לחידוש האימונים. סכנין החתימה את דוס סנטוס על חוזה זמני, והשאירה לעצמה אופציה להשתחרר ממנו בחודש ינואר.

גם שלושת הזרים של סכנין, אובודו אוקוצ'ה, מזואה אנסומבו ויא יא פטי, יצאו לחופשת חג המולד בארצותיהם. עם הקשר הקולומביאני, סרחיו איבן נובואה, סכומו הפרטים, והוא אמור להגיע עם חידוש האימונים. החוזה עם הקולומביאני הוא לשנה אחת בדיוק, עד חודש ינואר 2010. "הכל סגור איתו, הוא ישחק אצלנו", אומר הדובר מונדר חלאילה.

השחקנים קיבלו חופשה בת שבוע, ובתחילת השבוע הבא האימונים יתחדשו. סכנין תצא למחנה אימונים במצפה רמון, במהלכו תקיים הקבוצה משחק אימון מול כסייפה, קבוצה מליגה ב' המייצגת שבט בדואי בדרום, שרבים מתושביו הם אוהדים של הקבוצה ונוהגים להגיע לצפות במשחקי הקבוצה, בתלבושת בדואית מקורית.

להבדיל משנים עברו, בהן הזרים קיבלו אפשרות להאריך את חופשותיהם, והעלו לא מעט כעס בקרב השחקנים הישראלים, הרי שהפעם חויבו כל השחקנים להתייצב לפתיחת האימונים. למחנה האימונים במצפה רמון יגיעו מספר זרים למבחנים בעמדת החלוץ, במקומו של דוס סנטוס. שמותיהם של יאניק קמנאן ממכבי תל אביב ועמנואל בנאיני מהפועל פתח תקוה הוזכרו, אך בסכנין מעריכים כי הסיכויים שאחד מהם יגיע אפסיים, לכן יבקשו ללכת על אופציית חלוץ זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully