וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך סופרים בדטרויט עד 16?

22.12.2008 / 12:04

הליונס שוב הפסידו ביום ראשון, ועם מאזן 15:0 נוסעים לגרין ביי, למגרש בו לא ניצחו 17 שנים. השחקנים מתקשים לעכל שזה קורה להם

בדיחה חדשה מסתובבת בדטרויט: "איך הליונס סופרים עד 16? 1:0, 2:0, 3:0...". כן, באמריקה הסרקאזם הוא התרופה למכאובים ספורטיביים, אבל נראה שבעוד שבוע, אחרי המשחק בגרין ביי, התרופה הזו תהיה מרה מתמיד. דטרויט לא ניצחה ב"למבו פילד" כבר 17 שנים, ואם לא יקרה הבלתי צפוי, תהפוך לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמסיימת עונה של 16 משחקים ללא ניצחון. הליונס, קבוצה ותיקה עם מסורת נטועה ב-NFL, יחברו לקבוצת האקספנשן של טמפה ביי, שסיימה את עונת 1976 עם מאזן 14:0 ועד כה היא היחידה בעידן המודרני מאז איחוד הליגות ללא ניצחון בודד במשך עונה שלמה.

יכול להיות שלשחקני הקבוצה כל כך נמאס להפסיד, שהם הפכו חולים מזה. כך, למשל, הקוורטרבק דן אורלובסקי, שנמשה מהפיאסקו נגד ניו אורלינס (42:7) ברבע הרביעי וסובל משפעת. אורלובסקי, בכל מקרה, אמור להיות התקוה של הליונס למשחק האחרון ויקבל את המפתחות בלמבו פילד. "זה לא יהיה פשוט", אמר אורלובסקי, "אני בטוח שכולם יילכו נגדנו".

"זו הייתה בושה וחרפה", אמר הרץ האחורי קווין סמית', היחיד שהציב מספרים נורמליים על הלוח במשחק מול הסיינטס. "פשוט נכנענו בלי קרב. בלי לתת טיפה קרב". הסנטר דומיניק ריולה מבין את המציאות החדשה שעומדת להפוך למנת חלקה של אחת מערי הספורט הטובות במדינה: "זה עומד לנו מול העיניים, ודי עצוב שזה הגיע למצב הזה".

המאמן רוד מארינלי אמר לפני המשחק שהוא לא מתייחס למאזן של הקבוצה, אבל בקרוב הוא יהיה חתום על הכישלון המחפיר ביותר של קבוצת NFL בהיסטוריה. "חשבתי שנילחם יותר, אבל לא הצלחנו לעצור שום מהלך שלהם בהגנה".

ה"סט. לואיס פוסט דיספאץ'" דירג את עשר הקבוצות הגרועות אי פעם ב-NFL. דטרויט זוכה במקום של כבוד פעמיים, עם הקבוצה של 1942, אז סיימה עם מאזן 11:0, והעונה. האוהדים כבר השלימו עם מר גורלם. "סנטה היקר, השנה אני רוצה בעלים שיהיה אכפת לו מהקבוצה ושיעדיף ניצחון על השפלה", כתב אוהד ל"דטרויט פרי פרס". ימים קשים בעיר המכוניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully