וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אליהו ה-MVP של דצמבר

22.12.2008 / 12:08

כוכב מכבי ת"א נבחר למצטיין בדצמבר, עם ממוצעים של 20.3 נקודות, 12.3 ריבאונדים, 3.3 אסיסטים ו-66.6 אחוז מהשדה: "זה כבוד אדיר"

ליאור אליהו, פורוורד מכבי תל אביב, נבחר ל-MVP של חודש דצמבר ביורוליג. אליהו, הישראלי הראשון שזוכה בתואר, אמר היום (שני) לאתר הרשמי של הקבוצה כי "זה כבוד אדיר, אני ממש נרגש. אני שמח שהקבוצה משחקת עלי. המאמן והשחקנים נותנים לי ביטחון, אבל צריך לזכור שיש לנו עוד דרך ארוכה".

במהלך שלושת משחקי היורוליג של מכבי בדצמבר צבר אליהו ממוצעים מרשימים של 20.3 נקודות (ב-66.6% מ-2), 12.3 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים. בכל אחד מהמשחקים האלה, אשר בכולם ניצחה מכבי – בבית מול ציבונה ובחוץ מול אבלינו ולה-מאן – סיים אליהו בדאבל-דאבל (מספרים דו-ספרתיים בנקודות ובריבאונדים).

הופעת השיא שלו הייתה מול ציבונה זאגרב, כאשר העמיד מדד של 42 נקודות – שיא קריירה לאליהו, ושיא עונה ביורוליג. אליהו תרם באותו ערב 24 נקודות, 17 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, מספרי שיא עבורו במפעל בכל אחת מהקטגוריות האלה, ונבחר באותו שבוע למצטיין המחזור.

יש לציין כי בחירת המצטיין החודשי נעשית על ידי היורוליג ולא מתבססת רק על סטטיסטיקות, אלא גם על סמך התרשמות כללית מיכולתו של השחקן ומהצלחתה של קבוצתו באותו חודש. אליהו יקבל את הגביע של מצטיין חודש דצמבר במשחק היורוליג הקרוב של מכבי, ב-8 בינואר מול אולימפיאקוס פיראוס בהיכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully