וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הבולים נפתחה בהפתעות

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

21.12.2008 / 16:07

דווקא הקבוצות שהיו מדורגות במהלך העונה קיבלו בראש. דרום פלורידה הביסה את ממפיס 14:41, בריגהאם יאנג נכנעה לאריזונה

עונת הבולים נפתחה עלינו לטובה במבול של נקודות, וגם הפתעות (בכל זאת – מכללות). שתי הקבוצות שנחלו אמש הפסדים היו דווקא קבוצות מדורגות, בשלב כזה או אחר של העונה, וכנראה שההפסדים שהרסו להם את החלומות פגעו להם במוטיבציה. איך הלך לנו בניחושים? ובכן, אנחנו 2 מ-4. זה אמנם לא משהו, אבל אל תדאגו, אנחנו נסיים את העונה במאזן כללי יותר טוב מההימורים (המנחסים) של רוזנטל במקצוענים (הערת עורך: דאלאס, הא?). אז מה היה ביום הראשון?

הנקמה של וייק פורסט

איגלבנק בול: נייבי – וייק פורסט 19: 29

בתחילת העונה קברו המידשיפמן את וייק, מאחורי שישה איבודים ושחיטה טוטאלית על הקרקע. המשחק נפתח בצורה – פחות או יותר דומה – כשנייבי עלתה ליתרון 0:13, וריילי סקינר לא מצליח להניע את התקפת הדימון דיקנס. אבל בניגוד למשחק הקודם, וייק התעשתה והתחילה לטחון על הקרקע את הגנת נייבי מאחורי משחק מצויין של קויון האריס, שרץ ל-136 יארד ב-24 נשיאות. ההתקפה הקרקעית של וייק הצליחה יותר מאשר זו של נייבי (239 יארדים לעומת 221, באותו מספר נשיאות כללי), ריילי סקינר סיים משחק מושלם של 11 מ-11 ל-166 יארד וכיבוש, ושני ריקודים באנד-זון ברבע האחרון של הדימון דיקנס הפכו את התוצאה על פיה. אצל חיל הים, קהיקו-אנאדה אמנם רץ ל-83 יארד ב-15 נשיאות וכיבוש, אבל זרק ל-32 יארדים אומללים ב-2 מ-7 ואיבוד.


ניו מקסיקו בול: פרסנו סטייט – קולורדו סטייט 35: 40

קבוצה שאכזבה השנה בגדול היא הבולדוגס של פרסנו סטייט, שכבר הפסקנו לספור את ההפסדים הטיפששים שהם ספגו ועקב כך עפו מהדירוג. אתמול הגיע תורם הראמס מקולוראדו סטייט לנפץ את שארית הכבוד שעוד נשאר לבולדוגס והאין הגנה שלהם. שימו לב לזה – גארטרל ג'ונסון, הרץ האחורי, רץ ל-285 ב-27 נשיאות, לשני טאצ'דאון והוסיף עוד 90 יארד בחמש תפיסות. סך הכל – 375 טוטאל יארדס ב-32 מהלכים. זהו שיא FBS (לשעבר דיוויזיה 1A) למשחק פוסט-סיזן. ריצה שלו ל-77 יארד, דקה ארבעים וחמש לסיום נתנה יתרון 40-28 לראמס, ממנו לא היה סיכוי לבולדוגס לחזור. הק"ב פריס (עם פ' רפה, לא כמו כוכבת הפורנו-לילה של הוליווד, למרות שגם היא די רפה) מסר ל-257 יארד ב-17 מ-29, שני ט"ד ואיבוד, ומן העבר השני – הארדינג ומילר רצו ביחד ל-233 יארד וארבעה ט"ד, אבל זה היה טו ליטל טו לייט.

אריזונה חוגגת

סט. פטרסבורג בול: דרום פלורידה – ממפיס 41: 14

על זה נאמר – נזכרתם לשחק פוטבול כשזה כבר לא היה משנה. השוורים היו אמורים להיות אחת משלוש הקבוצות המובילות של הביג-איסט העונה, וחולשה בלתי מוסברת במשחקים הגדולים הובילה אותם לבול המשני הזה, ששוחק ממש קרוב לאיצטדיון הביתי שלהם. מאט גרות'י היה מצוין עם 236 יארד באויור ב-17 מ-24 ושלושה ט"ד, ורץ ל-83 יארד ב-15 נשיאות. גרות'י עבר את פט וייט (כרגע – וייט עדיין לא שיחק) כמוביל בתפוקה ההתקפית של הביג-איסט, כשהגיע בקריירה ל-10,214 יארדים. נשאר לראות מה תהיה תגובתו של הק"ב של המאונטנירס.


לאס וגאס בול: בריגהם יאנג (16) – אריזונה 21: 31

עוד קבוצה שאכזבה בסוף העונה היא הקוגרס, שעדיין כנראה סוחבים את ההפסד המתסכל ליוטה מלפני שלושה שבועות. זה היה ניצחון הבול הראשון של הויילדקאטס מאז ההולידיי בול של 1998. וילי טויטמה, הק"ב של אריזונה, מסר ל-325 יארד ב-24 מ-35 ושני ט"ד, וטרנר תפס 4 כדורים ל-111 יארד. בצד המפסיד – מקס הול במשחקו האחרון העונה (ואולי בקריירת המכללות אם לא יישאר לעוד עונה) מסר 328 יארדים ב-30 מ-46, ט"ד ואיבוד, כשקולי תופס 11 כדורים ל-119 יארד, וריד מנסה לעזור עם 9 תפיסות ל-117. סיום עונה מאכזב לקבוצה שהיו ממנה הרבה ציפיות, ואילו באריזונה חוגגים על המורמונים, אחרי שאריזונה סטייט ניצחה את בריגהם יאנג בכדורסל.

טוב, סיפתח יפה היה לנו לעונת הבולים, כששניים מארבעת המשחקים שודרו אתמול (בדיוק כמו המאזן שלנו). שימו עין ללוח השידורים של אי.אס.פי.אן ופוקס ספורט. הערב טרוי תשחק מול סאות'רן מיסיסיפי בניו אורלינס בול (אין שידור), בשלישי אנו אמורים לקבל שידור חי של אחד הבולים המסקרנים העונה בין טי.סי.יו לבויזי סטייט הבלתי מנוצחת, וכמובן יום לאחר מכן – משחק העונה של תומר בהוואי בול – נוטר דאם נגד הוואי. אנחנו נעדכן בהתאם, ועד אז – שתו בזהירות (תרגום: זהירות זה לא להזמין אבסינת').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully