וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקור חולים

21.12.2008 / 13:41

מכבי ת"א ערכה את הביקור המסורתי בבית החולים שניידר, אליהו: "כאן רואים את המלחמה האמיתית". פישר יהיה כשיר למשחק מול נהריה

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מידי חג חנוכה נוהגת מכבי תל אביב לבקר בבית החולים לילדים "שניידר" בפתח תקווה, והיום (ראשון) שמרה על המסורת. הקבוצה הגיעה לבית החולים בהרכב מלא, וחילקה ממתקים ומתנות לילדים המאושפזים במקום. "תמיד טוב להחזיר לקהילה, במיוחד כשאנחנו באים לכאן ועוזרים לילדים קצת לשכוח מהמחלות שלהם", אמר דיאור פישר. "אני אפילו לא חושב על המשחק מול נהריה מחר. אני כאן רק כדי לעזור לילדים ולהעניק להם קצת שמחה".

"אחרי כל ביקור כזה, קשה לי לדבר על כדורסל", הוסיף ליאור אליהו. "כאשר רואים את הדברים הללו, מיד חוזרים לקרקע. פה אנחנו רואים את המלחמה האמיתית של הילדים. אני מאחל להם שיחלימו כמה שיותר מהר ומקווה שלא יהיו עוד ילדים כאן. הלוואי שבעתיד בית החולים הזה יהיה ריק".

מאוחר יותר הערב תערוך מכבי את אימונה המסכם, לקראת משחק הגביע מחר מול עירוני נהריה. ההיכל ביד אליהו תפוס, שכן בימי החג יערכו בו מופעים רבים. מכבי תעתיק בזמן הקרוב את אימוניה למטרווסט ברעננה, ושם גם תתאמן הערב. דיאור פישר, המחלים משבר באצבע יד ימין, ערך אמש אימון מלא עם הקבוצה, ויעמוד מחר לרשותו של המאמן פיני גרשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully