וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א עונים לטענות של הפועל פ"ת

21.12.2008 / 13:05

האדומים השיבו אש על הזעם של יריבתם בשבת על השופטים. הקבוצה תקבע תג מחיר על עובד. הישראלים הוזהרו מאכילת סופגניות

שחקני הפועל תל אביב סיכמו את הניצחון אתמול על הפועל פתח תקוה באופן קצת ציני וגם מקורי: "עכשיו כולם מבינים כמה הגול שהבקיע שלומי ארבייטמן מנבדל ברור הוא קריטי למאבק האליפות ועשוי לחרוץ את גורל האליפות". אלא שעיקר טענות השיפוט במשחק הזה היו דווקא של הקבוצה היריבה. כזכור, חלוץ מכבי חיפה הבקיע את שער השוויון הראשון במשחק שהסתיים לפני כשבועיים בתיקו 2:2. אחד השחקנים הוסיף: "בשבוע שעבר ספגנו שער קריטי והשבוע השופט נתן לנו חצי מתנה. לפי ההתפתחויות במשחק, היינו מנצחים גם לולא ההרחקה של יוסי רוזן". כזכור, בהפועל פתח תקוה טענו כי הרחקתו של רוזן לא הייתה מוצדקת וגרמה להפסד. המאמן אלי גוטמן התייחס לכך ואמר: "השערים שהבקענו לא מושפעים מהחלטת שופט".

בסיום המשחק אתמול ערך גוטמן אסיפת שחקנים ואמר: "חשוב לי לומר לכם שאנחנו בדרך הנכונה. תמשיכו ככה, לתת הצגות טובות. למי שנשאר בארץ, חג שמח. מי שעוזב את הארץ, חופשת מולדת נעימה". גוטמן חילק לשחקנים תוכנית עבודה לפגרה ובצוות המקצועי הזהירו את השחקנים שלא לעלות במשקל במהלך החג. אחד מאנשי הצוות המקצועי אף הזהיר את השחקנים: "הימנעו מאכילת סופגניות".

הקשר דימיטאר טלקיסקי שוחח עם חבריו לקבוצה ואמר להם כי הוא מתכוון לחזור מחופשת המולדת בבולגריה ולהוכיח שמקומו בהרכב. אלי גוטמן שוחח עם השחקן שוב והאחרון לא הראה שום נכונות לעזוב. אלין טופוזאקוב ימריא באותה טיסה גם הוא לבולגריה. סמואל יבואה ימריא לגאנה. הבלם דגלאס דה סילבה הזמין טיסות מברזיל לארץ לששה מבני משפחתו והם אמורים להגיע בהדרגה לארץ.

הקשר ראובן עובד קיבל מסר מראשי המועדון לפיו הוא יוכל לעזוב אם יביא קבוצה שתחפוץ בשירותיו, בתנאי שתהיה מוכנה לשלם את תג המחיר שייקבע עבורו. על סלים טועמה אמרו במועדון: "נכון לשלב זה אין כוונה לצרפו, לפחות לא בסכומים האלה". החלוץ פיני בלילי שהגיע לארץ לערוך טיפולים ברגלו הפצועה לא שוחח עם אנשי הקבוצה ועל השמועות לפיהם הוא יצטרף בחלון ההעברות אמר: "בינתיים אני בקבוצה שלי. אף אחד לא שוחח עמי באופן רישמי. הכל דרך התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully