וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר: עידן חדש?

עידן טל יפתח בהרכב בית"ר מול חיפה (ערוץ 10, 20:50), במשחק שעשוי להעביר את תואר האליפות לקבוצתו לשעבר. גולסה תורגל בהרכב הירוקים

איציק קורנפיין, שעמל על חיפוש ספונסרים למועדון כחלק מתפיסת העולם החדשה שהוא מנהיג במועדון וכהכנות ליום שאחרי ארקדי, רשם הצלחה ראשונה, כשבית"ר חתמה על חוזה אימוץ על סך 100 אלף דולרים עד סיום העונה עם רשת "עיניים". רשת האופטיקה תאמץ את הקבוצה כבר החל מהערב (שני), כששמה יתנוסס על גב החולצה של השחקנים במשחק מול מכבי חיפה (20:50, ערוץ 10). חסכון נוסף ירשם לקבוצה כשהרשת תעניק לשחקנים ולהנהלת קבוצת הבוגרים והנוער בדיקות ראייה מקיפות, וכן תממן את עלויות בדיקות הלב והמאמץ.

כבר בשבת שבו דריו פרננדס ואריאל הרוש להתאמן, לאחר שנפצעו באימון הקבוצה ביום חמישי. השניים, כמו יתר הקבוצה, זכו ליום מנוחה בשישי, ובשבת ערכו אימון מלא ויהיו כשירים למשחק מול מכבי חיפה. אמש ערך המאמן ראובן עטר אימון מסכם, בו הקרין לשחקנים שני סרטונים, האחד עוסק בחולשותיה של בית"ר, והשני בחולשותיה ויתרונותיה של מכבי חיפה. יואב זיו צפוי לפתוח בעמדת המגן הימני במקומו של כריסטיאן אלברז, כשעידן טל ישוב להרכב על חשבונו של דרק בואטנג. ברק יצחקי יפתח כחלוץ בודד בחוד, כאשר עמית בן שושן יתופקד כשחקן כנף באגף ימין.

שמעון גרשון התייחס למשחק מול מכבי חיפה: "אני חושב שהכותרת 'משחק ההזדמנות האחרונה' חדה מדי, וגם אם חלילה וחס נפסיד, לדעתי בטווח של עוד חצי עונה תהיה לנו עוד הזדמנות אחת. אנו מגיעים למשחק בתקופה טובה, אחרי ניצחון ועם ראש שקט. הכותרות על ארקדי גאידמק ביום שישי לא השפיעו עלינו. הן לא הספיקו לעלות וכבר שחררו צפירת הרגעה. אם מסתכלים על הטבלה, מכבי חיפה קבוצה טובה יותר, אבל לה הכל הלך חלק השנה ובא לה בקלות, בעוד שאנחנו ההפך הגמור. הגיע הזמן שגם אנחנו נעשה את התקופה הטובה שלנו, כמו שלכל קבוצה יש את הפרק הזה בעונה. ביום שני זה הזמן הנכון".

לאחר שכתובות נאצה רוססו במתקן האימונים של מכבי חיפה, הבוקר נתגלו כתובות נאצה בבית וגן. הכיתוב בצבע ירוק אמר: "לא תצאו חיים".

הרכב משוער: טברטקו קאלה, יואב זיו, שמעון גרשון, אריק בנאדו, אלירן דנין, עידן טל, טל, דריו פרננדז, מיכאל זנדברג, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי.

גולסה תורגל במקום בוקולי בהרכב

לאחר האירועים האלימים מאמש, בחיפה התפנו לכדורגל, כאשר בשעות הצהריים של יום ראשון ערכה המוליכה את האימון המסכם של הקבוצה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, בו תורגל אייל גולסה בהרכב על חשבון בוקולי. לפחות על פי אותו אימון מסתמן כי הבלם דקל קינן, הסובל משטף דם, והמגן אלון חרזי, הפצוע בשריר הירך האחורי, יפתחו על הספסל, ולכן שי מימון ואייל משומר יפתחו בהרכב.

כל הכרטיסים למשחק כבר נמכרו, ולכן הקופות לא ייפתחו ביום המשחק. בחיפה אמרו כי ניצחון יקרב אותם צעד נוסף לעבר האליפות, ומאידך ירחיק את בית"ר ירושלים ממאבקי הצמרת. השחקנים בקבוצה אמרו היום כי לאור איבוד הנקודות של מכבי נתניה, זוהי הזדמנות בלתי רגילה להגדיל את הפער בצמרת. המאמן אלישע לוי הזהיר את שחקניו משאננות והזכיר להם כי התחרות על חולצת ההרכב היא גדולה.

השוער הפצוע ניר דוידוביץ' ממשיך להתאמן כרגיל בתקווה שיוכל לחזור לאחר הפגרה. חלוץ מוחמד גאדיר, שהתאושש כבר מהפציעה שלו, אמור להיכלל בסגל. בקבוצה ציינו כי עד כה לא הגיעה שום הצעה לגבי שחקנים ישראלים, ולכן ככל הנראה מלבד הבלם מור דהאן, שיושאל לסכנין, לא יהיו שינויים בסגל לאחר הפגרה.

הרכב משוער: אמיר אדרי, אייל משומר, שי מימון, ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ג'ון קולמה, בירם כיאל, אייל גולסה, יליאור רפאלוב, ניב קטן, פאנטיני.

עדכון אחרון: 10:55, 22/12/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully