וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפת לא יציין בדו"ח את התנהגות יו"ר ההתאחדות

דור בלך

21.12.2008 / 12:29

אבי לוזון צעק לאורך כל משחקה של מכבי פ"ת הוראות לשופט. באיגוד אומרים: "זו לא הפעם הראשונה, אבל זה לא קרב שאנחנו יכולים לנהל"

שופט המשחק בין הכח עמידר רמת גן למכבי פתח תקוה, אלון יפת, לא יצין בדו"ח השיפוט שיעביר לאיגוד השופטים את התנהגותו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, שנכח במשחק. כזכור, לוזון צעק במהלך כל המשחק לעבר שחקני פתח תקוה וכן לעברו של יפת הוראות והשגות לגבי השיפוט שלו. "איך אתה לא שורק יד על דבר כזה?", ו"שרוק כבר אלון, נגמר הזמן", היו רק חלק מהדברים שצעק יו"ר ההתאחדות.

"אני לא אציין את זה בדו"ח כי אני מתרכז במה שקורה במגרש ולא במה שקורה ביציע", סיפר יפת. "אני לא מבדיל בין האוהדים, וכמו שלא אציין אם אוהדי הכח קיללו אותי, לא אציין שום קריאות מהיציע", הוסיף השופט הבינלאומי.

עם זאת, באיגוד השופטים יודעים לספר כי אין זו הפעם הראשונה שאבי לוזון מתנהג ככה, ורק מיעוט הקהל אמש גרם להבלטת ההתנהגות. "צריכים להצמיד מצלמה שתעקוב אחרי הפה של אבי לוזון במהלך כל המשחק", סיפר גורם באיגוד. "שיראו מה יוצא משם. מה שאתם כתבתם זה כאין וכאפס למה שיוצא לו מהפה. כולנו גם ישבנו לידו ביציע ושמענו איך הוא מתבטא ומה הוא אומר לשופטים, אבל זה לא קרב שאנחנו יכולים לנהל, זה התפקיד של התקשורת".

דוד רוזנטל ממערכת וואלה! ספורט מוסיף: יו"ר הועדה המקצועית של איגוד השופטים עמית קליין, הופתע מאמירתו של הגורם. "אף בכיר באיגוד לא יצא בהודעה כלשהי בנושא זה. אנו מוקיעים בשאט נפש את הציטוטים האנונימיים של חברי האיגוד, שמנסים לפגוע ביושב ראש ההתאחדות ובאותה הזדמנות פוגעים בשמו הטוב של האיגוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully