וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוצת מתקן האימונים של מכבי חיפה

21.12.2008 / 11:02

שישה בקבוקי תבערה נזרקו לעבר המבנים וגרמו נזק של עשרות אלפי שקלים, ורוססו כתובות נאצה לצד סמל של בית"ר ירושלים. בחיפה קוראים להרגעת הרוחות

המתח לקראת המשחק המסקרן בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים העלה את רף האלימות. מנהל המתקנים של מכבי חיפה, ציון ביטון, הגיע הבוקר (ראשון) למתקן האימונים "קצף" של מחלקת הנוער של חיפה, וגילה כי המתקן הושחת במהלך הלילה. האתר הרשמי של מכבי חיפה מוסר כי שישה בקבוקי תבערה הושלכו, כתובות נאצה רוססו ונגרם נזק של עשרות אלפי שקלים.

האלמונים השליכו בקבוקים שבהם תחובים סמרטוטים טבולים בדלק, אחד מהם פגע בטרקטור, הצית את העגלה הצמודה אליו והשביתו. בנוסף, נזרקו פצצות תבערה ורוססו כתובות נוסח "עד המוות", "בית"ר אלוםה גאה", ו"נשרוף את הקופים הירוקים", כשסמל בית"ר ירושלים מתנוסס לידן.

במכבי חיפה רואים בחומרה את הוונדליזם שעלה מדרגה לקראת המשחק, מגנים את התופעה ומאמינים שהמשטרה תצליח להניח ידה על המשחיתים. במקביל, ראשי מכבי חיפה קוראים למחנות האוהדים להרגיע את הרוחות.

"אנחנו לא ממהרים להסיק מסקנות, על מנת לא לגרום נזק לקראת המשחק מחר", נמסר ממכבי חיפה, "אנחנו לא פוסלים אפשרות שמדובר באוהדים של קבוצה אחרת שמנסים להלהיט את האווירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully