וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח ר"ג נגד אבי לוזון

דור בלך

20.12.2008 / 22:31

בהכח התרעמו על התנהגותו במשחק מול מכבי פ"ת: "לחלק הוראות לשופט זה שיא השיאים". ההתאחדות: "שאנשים יפסיקו להכפיש"

בהכח עמידר רמת גן נדהמו לראות את אבי לוזון מחלק הוראות לשחקני מכבי פ"ת וכן לשופט, אלון יפת, מיציע המכובדים במהלך המשחק הערב בין הקבוצה למכבי פ"ת. יו"ר ההתאחדות צעק כאחרון האוהדים ביציע לשחקנים מכבי פ"ת, קפץ כשכבשו והתאכזב כשספגו.

פרט לשחקנים, גם השופט אלון יפת זכה להוראות מלוזון שצעק לעברו "אלון איך אתה לא שורק יד על דבר כזה?" וכן "תשרוק, נגמר הזמן", שניות ספורות לפני שהכח כבשו את שער השיווין הדרמטי. הסגולים מרגישים כי גם היום השיפוט קיפח אותם, כשלא העניק להם פנדל וכן שעצר מספר התקפות מתפרצות של הקבוצה בטענה לעבירות שעשו חלוציהם. "זה לא חדש שאבי לוזון מתנהג כמו אוהד מכבי פ"ת", סיפרו בהכח. "אבל לחלק הוראות לשופט זה כבר שיא השיאים. איפה הממלכתיות?".

דובר ההתאחדות לכדורגל, גיל לבנוני, הגיב לדברי קבוצת הכח עמידר רמת גן: "הגיע הזמן שאנשים יפסיקו להתעסק בשטויות, הכפשות וקשקושים".

"אנחנו בתקופה לא טובה וכשזה קורה מביאים פחות נקודות", סיכם מאמן מכבי פ"ת גיא עזורי, שסגר משחק שמיני ברציפות ללא ניצחון. "בתקופה כזאת כל הניסים והנפלאות קורים, וזה מה שקרה היום לצערינו. איבדנו שתי נקודות חשובות וחבל. חזרנו יפה מהפיגור ודווקא כשהם לא היו במשחק קיבלנו גול משום דבר. זה מתסכל, זה מאכזב, אבל זה הכדורגל. אני לא יודע אם לקרוא לזה נאיביות או סתם יכולת רעה ותקופה רעה, אבל זה המצב. יש לנו עכשיו שלושה שבועות לנסות ולתקן, הפגרה באה לנו בזמן טוב."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully