וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח עמידר ר"ג ומכבי פ"ת נפרדו ב-2:2

דור בלך

20.12.2008 / 20:55

אחרי מחצית ראשונה חלשה, שחקניו של גיא עזורי חוללו מהפך ועלו ליתרון 1:2, אך שער דרמטי של חיים פונטרמולי (90) מנע הפסד מהסגולים

אחרי שחמישה הפסדים רצופים דירדרו את הכח עמידר רמת גן לבור עמוק מאוד במקום האחרון בטבלה, קיוו בקבוצתו של דודו דהאן לעצור את הסחף עם היציאה לפגרה. המרחק מהפסד ביתי כואב למכבי פתח תקווה היה הערב (שבת) קרוב למדי, אך שער של חיים פונטרמולי בדקה ה-90, קטע את רצף ההפסדים של הסגולים וחילק, בצדק, את הנקודות בין שתי הקבוצות.

שתי הקבוצות אכזבו ברמת משחקן ויכולות להיות מאוכזבות מהתוצאה. הכח נראתה טוב יותר, החזיקה יותר בכדור ואף הובילה 0:1 משער של עומר רפס בדקה ה-59, אך הגנתה החלשה לא מנעה ממכבי פתח תקוה לחולל מהפך בזכות שערים של פאבלו באסטיאניני (70) ודני פרדה (84). אבל זה לא היה הערב של מכבי פתח תקווה, שהפגינה יכולת נרפית, במיוחד במחצית הראשונה. ההגנה של גיא עזורי לא הצליחה להחזיק מעמד וספגה שער שוויון מוצדק בדקת הסיום. בסופו של דבר, מכבי פתח תקווה, שפתחה היטב את העונה, מתכווצת אט אט לגודלה הטבעי. היה זה משחק שמיני ללא ניצחון ללוזונים, ויש להם על מה לעבוד בפגרה, כדי לא להסתבך אחריה בקרבות התחתית.

רק כמאתיים צופים הטריחו את עצמם לאיצטדיון וינטר, כדי לחזות במפגש בין שתי הקבוצות. הכח ניסתה ליזום קצת יותר, ולחצה מעט על האורחים, אך באופן כללי פתיחת המשחק היתה חלשה מאוד, אטית, ושני השוערים היו מחוסרי עבודה. הסגולים שלטו במחצית הראשונה, והניעו לא רע את הכדור, אך מיעטו לייצר מצבים, ו-45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים.

במחצית המשחק החליף צוות השיפוט את בגדיו מצהוב לכתום, בעקבות בלבול מסוים שנוצר עם המדים של הכח. הסגולים פתחו במרץ ובאו על שכרם בדקה ה-59 כשעומר רפס עשה צדק עם מהלך המשחק וקבע 0:1 לזכות המארחים. השער העיר את קבוצתו של גיא עזורי, שהחלה ליזום. בדקה ה-70 היה זה פאבלו באסטיאניני שנגח את שער השוויון וקבע 1:1. הכח נלחצה והאורחים קיבלו תיאבון. בדקה ה-84 השלימו המלאבסים מהפך, ושער של דני פרדה קבע 1:2. גמור? לא. בדקה ה-90 חיים פונטרמולי בעט מחוץ לרחבה והכדור נכנס פנימה. שוויון 2:2 דרמטי, למשחק שנפתח בקול ענות חלושה.

מהלך המשחק

דקה 6 - הזדמנות ראשונה לזכות המארחים. ברק בדש מצא את גל לוי חופשי, אך זה בעט מעל השער.

דקה 17 - אורי לוזון הגביה כדור חופשי ודמבלה נגח מקרוב החוצה.

דקה 50 - עומר רפס חטף כדדור מהגנת פתח תקווה, השאיר לגל לוי, שבעט מזווית קשה ואוהד כהן הדף לקרן.

דקה 59 - גול! הגנת פתח תקוה הדפה סדרת בעיטות של שחקני הכח, עד שלבסוף עומר פרס בעט פנימה וקבע 0:1 לסגולים.

דקה 70 - גול! בעיטה חופשית לזכות מכבי פתח תקוה הגיעה לראשו של פאבלו באסטיאניני, שנגח מקרוב פנימה וקבע שוויון 1:1.

דקה 84 - גול! בעיטה שטוחה וחדה של דני פרדה הכניעה את ניל אברבנל ומכבי פתח תקווה השלימה מהפך, ועלתה ל-1:2.

דקה 90 - גול! שער שרמטי של מגן הכח, חיים פונטרמולי, קבע 2:2. פונטרמולי בעט מ-30 מטרים, הכדור עבר בין שחקני שתי הקבוצות, וחדר פנימה.

הרכב הכח עמידר רמת גן: ניל אברבנל, חיים פונטרמולי, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, ישראל ראש, דידי אונגר (שרון גורמז'נו, 85), מייקל טוקורה, גל לוי, עומר רפס, ברק בדש.

הרכב מכבי פתח תקוה: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'רוב, קובי גנון, סולי צמח, סירמנה דמבלה, אורי לוזון, דני פרדה, טל בן חיים (רוביל סרסור, 46), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully