וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי שוב מתלבט בין גולסה לבוקולי

20.12.2008 / 18:03

מאמן מכבי חיפה תירגל את הקשר הצעיר בהרכב לקראת בית"ר. ארבייטמן עשוי לפתוח במקום פנטאני, חרזי לא ערך אימון מלא, משומר בכוננות

במכבי חיפה עורכים את ההכנות האחרונות לקראת המשחק המסקרן ביום שני מול בית"ר ירושלים. הבוקר (שבת) ערכה הקבוצה אימון, במהלכו שוחח המאמן אלישע לוי עם שחקניו. לוי אמר להם: "יש תחרות גדולה במכבי חיפה על חולצת ההרכב. אתם צריכים להיות דרוכים ומוכנים להיכנס גם מהספסל ולהשפיע על המשחק".

לוי מתלבט בעיקר בנוגע לשלוש עמדות: עמדת החלוץ המרכזי, עמדה נוספת בקישור ועמדת המגן הימני. הכשרון של אייל גולסה בא לידי ביטוי גם באימונים ולכן יכול להיות שהוא ישתלב במקום גוסטבו בוקולי, שאין ספק שהעונה הוא מגלה ירידה ביכולת.

בחוד ההתקפה לוי נוטה לעלות עם ת'מבינקוסי פנטאני אבל שלומי ארבייטמן הוא בהחלט אופציה. אלון חרזי היה מועמד לפתוח בעמדת המגן הימני לאחר שהתאושש מפציעה, אבל המגן לא ערך היום אימון מלא ואייל משומר תורגל במקומו. מחר ייערך האימון המסכם ואז יתקבלו החלטות.

הבלם דקל קינן, שסובל משטף דם, יפתח כנראה על הספסל ושי מימון יפתח. בצוות המקצועי סומכים על מימון ובמועדון היה מי שאמר: "הוא משחק בזכות, ולא בחסד". הקשר אוסיי ראנספורד עדיין לא יכול לשחק משום שהשחרור הבינלאומי שלו מגאנה לא הגיע. ההערכה היא שהוא יישב ביציע. השוער ניר דוידוביץ' ממשיך להגביר את קצב האימונים ובמועדון מקווים שהוא לא גמר את העונה ויחזור לאחר הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully