וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "לא ככה רציתי לעזוב"

20.12.2008 / 12:06

הסנטר ששוחרר ממכבי ת"א המריא לאורגוואי ואמר: "אני מאחל את הטוב ביותר למכבי". בקרוב הוא צפוי לחתום בדינמו מוסקבה אזורית

מערכת וואלה!

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

מכבי תל אביב והסנטר אסטבן באטיסטה הגיעו הבוקר (שבת) לסיכום על סוף דרכו של השחקן בקבוצה ועל שחרורו המיידי. בהודעה רשמית שהוציאה הקבוצה נכתב: "השחקן יעזוב כבר היום את הארץ, והוא צפוי לשחק ברוסיה".

באטיסטה, שלא שותף במשחקיה האחרונים של הקבוצה ולא הצטרף לנסיעה ללה מאן השבוע, חזר אחר הצהריים למולדתו אורגוואי משם ימשיך לנהל מגעים עם קבוצות המעוניינות בשירותיו.בין הקבוצות נמצאות דינמו מוסקבה האזורית, שצפויה לאבד את הסנטר הסרבי ננאד קרסטיץ' שמעוניין לחזור ל-NBA בהקדם. לבאטיסטה יש אופציות נוספות בליגה הספרדית הראשונה ביניהן אסטודיאנטס, שהייתה מעוניינת בו עוד במהלך הקיץ.

לפני המראתו לאורגוואי אמר באטיסטה: "אני מאוד עצוב, לא ככה אני רוצה לעזוב, אבל זה הכדורסל. אין לי מה לעשות. אני מרוצה מהקבוצה החדשה שלי, מההזדמנות החדשה שלי, אני מאחל את הטוב ביותר למכבי, למאמן שלה ולחברים שלי. עכשיו אני הולך לרוסיה, עוד לא חתמתי אבל הכל נראה טוב. יש עוד דברים לסגור עם מכבי".

באטיסטה (25, 2.08 מ') הובא למכבי תל אביב על ידי עודד קטש בתחילת העונה שעברה. הוא העמיד ממוצעים של 10.3 נקודות ו-5.3 ריבאונדים למשחק ביורוליג, והיה שותף לעונה נטולת התארים של הצהובים. השנה חל פיחות במעמדו תחת אפי בירנבוים, ואחרי הגעתו של פיני גרשון הוא הוצא כליל מהרוטציה של הקבוצה. בעקבות החתמתו של אלטון בראון הפכה עזיבתו לעובדה מוגמרת, ועם היציאה לפגרה הוא קיבל את ההודעה הרשמית על שחרורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully