וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיני גרשון: "מעניין אותי לדעת מי הגאון שהמציא את זה"

19.12.2008 / 14:53

מאמן מכבי תל אביב, שנחתה בישראל לאחר הניצחון על לה מאן, התרעם על שיטת הגביע. "אפילו במדינות הכי נחשלות השיטה הוגנת יותר"

יממה לאחר הניצחון 73:87 על לה מאן הצרפתית במחזור השמיני ביורוליג, נחתה היום (שישי) מכבי תל אביב בישראל. מאמן הצהובים פיני גרשון בחר לתקוף את שיטת הגביע, שהועידה למכבי מפגש יחיד על העלייה לרבע גמר גביע המדינה מול עירוני נהריה. המשחק הבודד יתקיים באולם בעין שרה ומכבי לא תערוך אימון לפני המשחק שייערך ביום שני.

"רק לפני כמה ימים שמעתי על זה. אפילו במדינות הכי נחשלות שיטת הגביע הוגנת יותר", אמר גרשון. "מעניין אותי לדעת מי הגאון שעשה משחק אחד של נוק-אאוט בחוץ, מבלי שנתאמן במגרש בו ייערך המשחק. אני לא מבין את זה. אמרתי לשמעון: 'אם הם רוצים לקחת את הגביע, בואו ניתן להם אותו וזהו'.

"אני חושב שבמשחקים כאלה תמיד יש הפתעות, אני מקווה שזה לא יקרה לנו. המשחקים בנהריה תמיד קשים" הוסיף המאמן הצהוב. "היה נחמד אם מישהו היה חושב ונותן לנו להתאמן בנהריה".

סנטר מכבי תל אביב, ד'אור פישר שהצטרף לנסיעה של סגנית אלופת אירופה לצרפת, אך לא התלבש עקב פציעה, אמר: "אני מאוד שמח על הניצחון. היה לי קשה לשבת בחוץ. אני רוצה להיות מעורב בכל משחק ובכל תואר במכבי, אני מקווה שביום שני אני אוכל לעזור ושננצח".

"כשאתה מנצח משחק ראשון ביורוליג, זו הרגשה טובה", אמר שחקנה הכי טרי של סגנית האלופה הישראלית, אלטון בראון, שערך הופעת בכורה בצהוב במפעל האירופי. "זה לא קל כמו שזה נראה. כרגע אני מנסה להתחבר לקבוצה. אני מנסה להביא אנרגיות ולהתרכז בהגנה. אט-אט הכול יתחבר אצלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully