וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר לא מתרגשים: "גאידמק יחזור"

דור בלך

19.12.2008 / 11:28

אצל האלופה לא התרגשו מהדיווחים על עזיבת הבעלים את ישראל ומוסיפים: "כולנו יודעים שגם אם הוא ישאר, ההשקעה לא תהיה אותה השקעה"

"גאידמק עזב באישור. אנחנו מאמינים שהוא יחזור וגם אם לא, המחשבות על עזיבתו קיימות כבר הרבה זמן ותכניות המגירה ישלפו בעת הצורך. כולנו יודעים שגם אם הוא ישאר, ההשקעה לא תהיה אותה השקעה. בית"ר לא תיפול ביום שאחרי ארקדי". כך הגיבו היום (שישי) בבית"ר ירושלים לידיעות אודות עזיבתו של ארקדי גאידמק את ישראל. המועדון לא הוציא התייחסות רשמית לעניין בגלל שלדברי גורם בקבוצה: "הוא יצא לחו"ל כמו שהוא עושה מספר פעמים בשנה ואף אחד לא מתרגש מזה".

גאידמק עצמו אמר היום לקול ישראל: "לא ברחתי, אני אזרח ומותר לי לצאת מהארץ". גאידמק תקף בחריפות את התקשורת וטען כי היא מסיתה נגדו ואמר כי "אין לי כבוד לחברה הישראלית". בנוגע לשאלה מתי הוא מתכוון לשוב לישראל, אמר גאידמק: "אחזור מתי שארצה לחזור".

אתר האינטרנט הרוסי-ישראלי "ניוזרו" דיווח מוקדם יותר היום שאיש אינו יודע היכן נמצא גאידמק. עם זאת ציינו באתר כי "המידע בתהליכי בדיקה". במשטרה לא מייחסים חשיבות לדיווח ואמרו כי גאידמק עזב את הארץ לאחר ששילם את הערבויות הנדרשות לשם כך, וכי יציאתו מהארץ חוקית.

בית"ר ירושלים לא תפגע מעזיבה אפשרית של גאידמק העונה בכל מקרה, לאחר שזה העביר את כל הבטחונות הכספיים שנועדו לעמוד בתקציב של הקבוצה העונה. בקיץ הקרוב יסיימו מספר שחקנים שמרוויחים משכורות גבוהות את חוזיהם והאלוםה כנראה לא תחדש את חוזיהם תחת אותם תנאים. כמו כן ישנם עוד מספר שחקנים להם חוזים למספר עונות נוספות ויתכן שבקבוצה יבקשו מהם לקצץ במשכורותיהם או שינסו למכור אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully