וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין בוסטון לטשיירה

19.12.2008 / 11:18

בעלי הרד סוקס ג'ון הנרי הודיע כי קבוצתו יורדת מהשחקן: "לאחר שראינו את ההצעות שקיבל, הבנו שלא נהיה פקטור בסיפור הזה"

כשנכנס מארק טשיירה לשוק השחקנים החופשיים, לא העלתה ניו יורק יאנקיז הילוך במאבק עליו, בעיקר משום שסוכנו הוא סקוט בוראס. בוסטון דווקא עושה עסקים עם בוראס, אבל במקרה הזה נראה שהיא לא יכולה לנצח, והרד סוקס החליטו לעשות שרירים ולהצהיר: אנחנו לא במירוץ על השחקן.

בעלי הרד סוקס ג'ון הנרי, הודיע לאחר שבכירי המועדון נפגשו עם טשיירה בטקסס שהמו"מ בין הצדדים פוצץ. מי שנותרו במירוץ הן וושינגטון, האיינג'לס וגם בולטימור, שלפני יומיים נראה היה שיצאה מהתמונה. הטריגר לסירוב של בוסטון הוא ההצעות, כביכול, שיש לטשיירה במקומות אחרים. "לאחר שהבנו שיש לו בידיים הצעות גבוהות שכאלה, היה ברור לנו שלא נהיה פקטור פה", כתב הנרי בהודעה לתקשורת.

האוריולס הציעו לטשיירה חוזה שנע בין 140 ל-150 מיליון דולר לשבע שנים, הנשיונאלס הציעו 160 מיליון לשמונה והאיינג'לס הציעו חוזה ארוך טווח בחבילה דומה. על פי ההערכות, הרד סוקס היו אלה שהציעו את החוזה הגדול ביותר, 184 מיליון דולר לשמונה שנים, אולם בבוסטון הכחישו וטענו כי הצעתם נעה גם היא סביב ה-160 מיליון.

הקבוצה המסתורית בסיפור היא היאנקיז, שנראה היה מלכתחילה שאינה בתמונה. בניו יורק מסרו: "אנחנו עוקבים אחרי הסיטואציה, אבל לא בטוח שניתן הצעה. אם מדובר ביותר מדי כסף, לא נעשה זאת". מצד שני, אלה עדיין היאנקיז. בינתיים הציגה ניו יורק את שני שחקניה החדשים, סי.סי. סבאת'יה ואיי ג'יי בארנט. "יש דחיפות להחזיר את המועדון הזה למקומו הטבעי", אמר סבאת'יה, "זה בהחלט מאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully