וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח ר"ג - מכבי פ"ת: מי תתאושש ראשונה

הגולים צהובים במעמקי הטבלה ומחפשים ניצחון ביתי ראשון, הקבוצה ממלאבס לא ניצחה 7 משחקים ברציפות (שבת, 19:00).

הכח עמידר רמת גן תארח מחר (שבת, 19:00) את מכבי פ"ת ותקווה לנצל את פרשת לוזון-טוברוק ולצאת לפגרה עם ניצחון ביתי ראשון. על מנת לנסות ולהבטיח את הניצחוןף החליט דודו דהאן לערוך לחניכיו אימון נוסף מחר, בבוקר המשחק, ולתרגל שוב את המערך הטקטי.

דהאן יאלץ להסתדר ללא קאן ג'אמה, קרלוס סבליוס ואיב ג'ידה הפצועים, ויסתמך על מלך שערי הקבוצה, ברק בדש - שיחזור להרכב. גם קרים עבדול לוקמן, שהצטרף למחנה האימונים של נבחרת ניגריה הצעירה לקראת אליפות אפריקה לנוער, ייעדר.

הקבוצה של דהאן מאמינה כי ניצחון יחזיר אותה לתמונת ההישרדות, כשההנחה היא שסכנין תחזור מבלומפילד בידיים ריקות. לאחר הפגרה יפגשו שתי האחרונות בטבלה, שם מקווה הכח להצהיר קבל עם ועדה כי הם פה בכדי להישאר. בפגרה צפוייה הקבוצה להתחזק במספר שחקנים, כשהדגש הוא על רכש ישראלי לצד החלפת מספר זרים.

הרכב משוער: ניל אברבנל, חיים פונטרמולי, אביב חדד, איתן טיבי, בני חדד, ישראל ראש, דידי אונגר, עידן ויצמן, גל לוי, עומר רפס, ברק בדש.

אכזבה במכבי פ"ת מבסטיאניני

במכבי פתח תקוה מאוכזבים מהחלוץ הארגנטיאני פאבלו בסטיאניני והמאמן, גיא עזורי, צפוי להוציא אותו מההרכב גם במשחק מחר (שבת, 19:00) מול הכח עמידר רמת גן.

האכזבה מהשחקן ניכרת בכך שעזורי מתכוון לעלות עם שלושה חלוצים במשחק הקרוב, ללא ליאור אסולין הפצוע, ולמרות זאת בסטיאניני ישאר על הספסל. דני פרדה, עומר דמארי וטל בן חיים, שהתאושש מפציעה, יעלו ב-11 כאשר האחרון הוא זה שיחליף את אסולין.

גורם בקבוצה אמר הבוקר: "עזורי לא הביא את בסטיאניני לקבוצה ויכול להיות שזו אחת מהסיבות שהוא לא מרגיש מחוייב לו". במועדון הבהירו שבשלב זה אין כוונה לשחרר את הארגנטינאי בחלון ההעברות בינואר, למרות השמועות.

מלבד אסולין גם לירן כהן המורחק ועומר דמארי, ששוחרר עד לאחר הפגרה, ייעדרו. הקשר האחורי אורי לוזון יפתח במרכז הקישור לצידו של סירמנה דמבלה. בהגנה לא מתכנן המאמן שינויים.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, בובאן גרנצ'רוב, קובי גנון, סולי צמח, סירמנה דמבלה, אורי לוזון, דני פרדה, טל בן חיים, עומר דמארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully